مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

عنصر معنویت؛ سرلوحه تمامی اقدامات در سپاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در مجموعه سپاه بایستی عنصر معنویت سرلوحه تمامی اقدامات قرار بگیرد و وظیفه نمایندگی در سپاه تقویت این عنصر ارزشمند است.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۸۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در گردهمایی «مصون‌سازی فرهنگی» که در ناحیه مقاومت بسیج اراک برگزار شد، اتکال به خداوند، ولایتمداری، بصیرت در شناخت دشمن، خودباوری و بازگشت به هویت دینی را از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه که از عمر با برکتش می‌گذرد توانسته نبرد نابرابر را به نبرد نامتقارن مبدل کند و همین موضوع استکبار جهانی را به وحشت انداخته است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به معنویت در سپاه به عنوان مهم ترین عامل موفقیت این نهاد انقلابی در تمامی عرصه‌ها‌، گفت: در مجموعه سپاه بایستی عنصر معنویت سرلوحه تمامی اقدامات قرار بگیرد و وظیفه نمایندگی در سپاه تقویت این عنصر ارزشمند است .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: یک پاسدار بایستی ضمن داشتن بصیرت سیاسی نسبت به ارتقای معنویت و افزایش دانش دینی خود تلاش کند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد ادامه داد: نمایندگی و فرماندهی همواره می‌بایست فرمول اقتدار و پیروزی که همان ترکیب معنویت، مهارت، تجربه و تجهیزات دفاعی است را در این مجموعه نهادینه کنند که در این بین تولید ایمان راسخ و معنویت تاثیرگذار در سپاه و بین پاسداران بر عهده مجموعه نمایندگی ولی فقیه است.

وی به توطئه اخیر آمریکا و انگلیس برای تصویب قطعنامه در شورای امنیت بر ضد جمهوری اسلامی ایران گفت: تصویب این قطعنامه از جمله تلاش ناکام دشمنان نظام بود که به رسوایی بزرگی برای آن‌ها تبدیل شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: آمریکا و غرب انواع سلاح‌های مرگبار را در اختیار عربستان قرار می‌دهند و چهار سال است ملت یمن را به خاک و خون می‌کشند و آمریکا همیشه از تروریست‌ها دفاع کرده و حقوق ملت‌های مظلوم را ضایع کرده است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب افزودند پیروزی حق بر باطل وعده‌ای الهی و تحقق شدنی است و ما وظیفه داریم که تا تحقق این وعده الهی به تلاش خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات