خبرهای داغ:
استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران:

قوام جمهوری اسلامی به حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است

استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه قوام جمهوری اسلامی به حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: دشمنان می‌خواهند شهادت‌طلبی و ایثار را از جوانان ما بگیرند که برگزاری یادواره‌های شهدا این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۷۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی،اسماعیل زمانی ظهر امروز در پنجمین یادواره شهید سیدکاظم موسوی و 18 شهید فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان میامی اظهار کرد: قوام نظام جمهوری اسلامی ایران به فرهنگ حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است که دشمنان درصدد کم‌رنگ‌کردن این فرهنگ بین مردم هستند.

وی گفت: مجالس یادواره شهدا مجالس ترحیم شهدا نیست، بلکه باید هدف از برگزاری این یادواره‌ها شناخت شهدا و اهداف آنان باشد.

استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران افزود: یکی از ویژگی‌های بارز شهدای انقلاب اسلامی تکلیف‌شناس‌ بودن و زمان‌شناس بودن آن‌ها است، همه شهدای ما دنیا را دوست داشتند اما دنیازده نبودند؛ همه‌ شهدای ما سیاسی بودند اما سیاست‌زده نبودند، این ویژگی‌های رفتاری شهدا است که آن‌ها را از بقیه جامعه متمایز می‌کند.

زمانی خاطرنشان کرد: امروز دانش‌آموزان و معلمان به‌عنوان سربازان و فرماندهان جنگ نرم باید زمان‌شناس باشند تا در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح در فضای مجازی و حقیقی بایستند.

استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران با بیان اینکه دشمن‌شناسی یکی دیگر از ویژگی‌های شهدا بوده است، گفت: وظیفه جوانان در این روزها این است که دشمن‌شناس باشند و در مقابل کسانی که برابر اسلامیت جمهوری اسلامی جبهه گرفته‌اند بایستند و با آن‌ها مقابله کنند.

در پایان گفتنی است، خاطره‌گویی و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های پنجمین یادواره شهید سیدکاظم موسوی و 18 شهید دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان میامی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار