مدیر طرح کرامت کوی امام علی(ع) اراک در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد
سبحانی گفت: از خواهرانی که حافظ جزء هایی از قرآن و یا حافظ کل هستند به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در مساجد این منطقه تقدیر خواهیم کرد و جوایز ارزنده ای به آنها اهداء خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۰۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

مصطفی سبحانی مدیر طرح کرامت در منطقه کوی امام علی(ع) اراک استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه اظهار داشت: ما در طرح کرامت ویژه برنامه های فرهنگی و قرآنی را به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در نظر گرفته ایم که در این هفته اجرا خواهیم کرد.

وی در ادامه مطلب بیان کرد: از خواهرانی که حافظ جزء هایی از قرآن و یا حافظ کل هستند به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در مساجد این منطقه تقدیر خواهیم کرد و جوایز ارزنده ای به آنها اهداء خواهد شد.

مدیر طرح کرامت کوی امام علی(ع) اراک تصریح کرد: با توجه به مقام والای زن و نیز توصیه های حضرت فاطمه زهرا (س) در رابطه با تلاوت و قرائت قرآن ما بیشتر برنامه های خود را در این هفته بر موضوعات قرآنی متمرکز کردیم.

سبحانی خاطرنشان کرد: امیدواریم این برنامه ها در طول سال هم استمرار داشته باشند تا شاهد نتایج مطلوب در جامعه باشیم و بتوانیم در توسعه جامعه قرآنی  و جایگاه قرآن در خانواده ها موفق عمل کنیم.   

ارسال نظرات