جهادگر بسیجی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

بسته های فرهنگی جهادگران برای زائران شهدا

جانعلی نژاد گفت: برای این اردوها برنامه های مختلف فرهنگی در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به تقویم شهدا و آیات و حدیث ها و برش هایی از کتاب در قالب بسته های فرهنگی اشاره کرد.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۰۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

رضا جانعلی نژاد جهادگر بسیجی و عضو گروه جهادی علمدار دانشگاه پیام نور رامسر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی گروه های جهادی به خصوص در اردوهای راهیان نور گفت: ما در ماه پایانی سال اردوهای راهیان نور را خواهیم داشت که به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

وی افزود: برای این اردوها برنامه های مختلف فرهنگی در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به تقویم شهدا و آیات و حدیث ها و برش هایی از کتاب در قالب بسته های فرهنگی اشاره کرد.

جهادگر بسیجی و عضو گروه جهادی علمدار دانشگاه پیام نور رامسر با بیان اینکه انتقال و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی است بیان داشت: در تقویم شهدا هر صفحه عطر شهید خاصی را دارد و وصیت نامه یا جمله ای از شهدا را در بر می گیرد.

جانعلی نژاد  تصریح کرد: سفرهای راهیان نور مقدمه  بازگشت افراد به خویشتن خویش است و باعث می شود تا نسل جوان با فرهنگ مقاومت آشنا شوند و هرچه بیشتر و بهتر در مسیر کمال گام بردارند و با تهاجم فرهنگی مبارزه کنند و ما گروه های جهادی برای این منظور برنامه های مختلف فرهنگی را اجرا می کنیم.

 

 

ارسال نظرات