خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اردویی گردشگری خراسان جنوبی خبر داد

26اسفند، آغاز اعزام به راهیان نور جنوب

مسئول سازمان بسیج اردویی گردشگری خراسان جنوبی گفت: پیش بینی شده است که در نوروز 97 بیش از 2هزار و 500نفر در اردوی راهیان نور شرکت کنند که بازه زمانی آن از 26اسفند تا 14 فروردین ماه است.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۷۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

مجتبی قنبری مسئول سازمان بسیج اردویی گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس را از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور دانست و اظهارداشت: از 26 اسفندماه جاری اعزام کاروان های راهیان نور آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان این سفر معنوی در ایام نوروز 97 برای ثبت نام می توانند به معاونت اردویی نواحی مقاومت بسیج شهرستان،  پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

مسئول سازمان بسیج اردویی گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام 25اسفند است افزود: مشتاقان سفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور می توانند از طریق خودروی شخصی یا به طور کاروانی با اتوبوس اقدام به ثبت نام کنند.

وی با اشاره به برنامه های این سفر معنوی عنوان کرد: در مدت سه روز حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس زائرین از یادمان های شلمچه، هویزه، حمیدیه، فکه، فتح المبین و بیت المقدس بازدید دارند و از نزدیک شاهد اجرای رزمایش فرهنگی خواهند بود.

قنبری خاطرنشان کرد: اقامت در اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز در هفت کیلومتری جاده اهواز به خرمشهر است و زائرین خراسان جنوبی در ویژه برنامه سراسری سال تحویل در آن مناطق نیز شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه هزینه این اردو فقط به کاروان ها تعلق می گیرد و حدود 250هزار تومان است گفت: آنهایی که با خودروی شخصی در این اردو شرکت کنند اقامت و خوراک در اردوگاه همچون سالهای قبل کاملا رایگان است.

مسئول سازمان بسیج اردویی گردشگری خراسان جنوبی ادامه داد: اردوهای راهیان نور دانشجویی از دهم اسفند آغاز شده و تا 24 اسفند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی ها تعداد زائرین استان نسبت به سال قبل افزایش دارند گفت:  پیش بینی شده است که در نوروز 97 بیش از 2هزار و 500نفر در اردوی راهیان نور شرکت کنند که بازه زمانی آن از 26اسفند تا 14 فروردین ماه است.

قنبری یادآور شد: کاروانهای راهیان نور در تابستان به راهیان نور غرب و کرمانشاه اعزام می شوند که در سال جاری هزار نفر از استان به این مناطق اعزام شده اند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار