شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان از آمادگی ارائه خدمات و سرویس دهی مطلوب در مجاری عرضه در ایام تعطیلات پایان سال برخور دار می باشد.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۷۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان از آغاز مرحله اول طرح کنترل و نظارت جایگاههای عرضه سوخت استان خبر داد و گفت: بازرسی از جایگاههای استان با اولویت جایگاههای پرتردد و با اعزامی نفرات عملیاتی و روابط  عمومی در حال انجام می باشد .

محمود آقا محمدیان با اشاره به تحقق مطلوب امر سوخت رسانی و جلب رضایت مردم و مسافرین نوروزی، افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و افزایش تردد مسافرین و به منظور کسب آمادگی لازم با توجه به فرصت باقیمانده تا شروع تعطیلات ضروریست کلیه امکانات و منابع نسبت به جهت آماده سازی , تجهیز وبهسازی جایگاهها بسیج شود.

وی با اشاره به اهمیت موقعیت استان زنجان بعنوان کریدور غرب به شرق و افزایش حجم تردد مسافرین اظهارداشت: ضروریست اقداماتی اساسی در جایگاهها انجام پذیرد.

مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان تصریح کرد:حصول اطمینان از آماده بکار بودن کلیه تلمبه های فروش و پیگیری مستمر در جهت رفع مشکلات احتمالی, رعایت نکات ایمنی به منظور ارتقا ء سطح ایمنی در هنگام سوختگیری, رفع آلودگی ها از سکوهای سوختگیری, نظافت مستمر و تجهیز سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها وملبس بودن کلیه کارگران به لباس متحدالشکل به همراه اتیکت, ترمیم آسفالت و بتن ورودی و خروجی و محوطه سوختگیری رنگ آمیزی جداول , خرید به موقع فرآورده به جهت جلوگیری از هرگونه تاخیر یا تعطیلی در ایام تعطیلات و نهایت حضور فرد پاسخگو بصورت 24 ساعته در جایگاه به جهت پاسخگویی مسافرین نوروزی و جلوگیری از هرگونه ایجاد مشکل احتمالی در جایگاهها و تسهیل در امر سوخت رسانی .

محمود آقا محمدیان در ادامه همچنین به کشیک 24 ساعته کارکنان جایگاه دراین ایام خبرداد و افزود: علاوه برشماره های تماس شرکت سامانه پیامکی 3000249627 وسامانه پاسخگو 09627 جهت رسیدگی به شکایات مردمی و نیز نرم افزار پمپ بنزین یاب gass station finder نیز جهت بهره برداری مسافرین در دسترس می باشد.

وی اظهار داشت: این کنترلها وبازدیداز جایگاههای عرضه گاز طبیعی CNG  نیز در امتداد جایگاههای مایع انجام می پذیرد و مضاف براینکه مرحله دوم کنترل و نظارت نوروزی نیز در ایام نوروز انجام خواهد پذیرفت.

 

 

ارسال نظرات