مسئول بسیج اساتید قزوین در گفت‌وگو با «بسیج»:

مسئولین باید به مبارزه با اشرافی‌گری اعتقاد داشته باشند

  نجاتی اظهار داشت: باید مسئولینی که روی کار می آیند معتقد به مبارزه با مسئله اشرافی گری باشند نه اینکه خود در خانه های اشرافی میلیاردی زندگی کنند.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۳۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

مهدی نجاتی مسئول بسیج اساتید استان قزوین با اشاره به بیانات اخبر مقام معظم رهبری که اشرافی گری و اعتماد به بیگانگان را از آفت های نظام دانستند در گفت و گو با خبرنگار سیاسی بسیج،گفت: اگر نگاه تاریخی به موضوع داشته باشیم در صدر اسلام نیز ابتدا صحابه پیامبر از مال اندوزی به دور بوده و تمام عملکرد در راه خدا و اسلام بود اما رفته رفته بعد از رحلت پیامبر (ص) با روی کار آمدن دیگر اشخاص خلق و خوی صحابه و خلفا تغییر کرد و باعث شد اسلام دچار آفت اشرافی گری و تبعیض شود و از درون خود دچار مشکل شود که در این راستا قیام امام حسین (ع) برای اصلاح امت شکل گرفت.

مسئول بسیج اساتید قزوین در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر که از انقلاب و آرمانهایش دور شده ایم حس مسئولیت پذیری در جامعه کم شده و مسئولین به فکر مال اندوزی افتاده اند در این صورت فرهنگ و بیماری مادی گرایی در بین مردم آن کشور نیز رواج می یابد و به تمام افراد سرایت می کند.

نجاتی اظهار داشت: باید مسئولینی که روی کار می آیند معتقد به مبارزه با مسئله اشرافی گری باشند نه اینکه خود در خانه های اشرافی میلیاردی زندگی کنند.

مسئول بسیج اساتید قزوین در خاتمه در رابطه با اعتماد با بیگانگان عنوان کرد: ما در چند مرحله قبل انقلاب تا کنون نتایج اعتماد به بیگانگان را دیده ایم و به خاطر همین اعتماد آسیب های فراوانی به کشور وارد شده است. این موضوع یک مسئله عقلانی است نه سیاسی وقتی در چند مرحله نتیجه این اعتماد را دیده ایم عقل حکم میکند دیگر چنین کاری نکنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار