خبرهای داغ:
بزرگترین رزمایش فرهنگی شهرستان مهر با موضوع «قرآن، عترت و شهدا» آغاز به كار كرد.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۳۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز به نقل از ایکنا، بزرگترین رزمایش فرهنگی شهرستان مهر با موضوع «قرآن، عترت و شهدا» طي روزهاي ۱۰ تا ۲۸ اسفندماه جاري برگزار مي‌شود كه اين رزمايش با برپايي محفل انس با قرآن با حضور حجت‌الاسلام سید محمدحسین طباطبایی در حسینیه سید علی‌خان شهر مُهر آغاز شد.

محمدرسول رضایی، فرمانده سپاه شهرستان مُهر امروز، ۱۳ اسفندماه در این خصوص به تشریح برنامه‌های بزرگترین رزمایش فرهنگی شهرستان مهر پرداخت.

وي، وجود یک برنامه فرهنگی مناسب با حضور همه اقشار مختلف مردم سراسر شهرستان را از نیازهای اساسی شهرستان مهر دانست و گفت: پس از بررسی و کارشناسی لازم و با جلسات مختلف با کارشناسان و بزرگان شهرستان رزمایش فرهنگی تصویب شد که بحمد الهي تا کنون با استقبال بسیار خوبی روبه رو شده است.

رضایی با بيان اينكه آغاز این برنامه‌ها در پنجشنبه دهم اسفندماه بود، گفت: برنامه‌ آغازین این رزمایش جلسه قرآنی با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام سید محمد حسین طباطبایی برگزار شد که استقبال مردم شهرستان نشان داد مردم این دیار همواره از برنامه‌های قرآنی حمایت می‌کنند و جای اینگونه برنامه همواره خالی بوده است.

وي، مردمی بودن این رزمایش را از خصوصیات بارز این رزمایش عنوان كرد و از همه دست‌اندرکاران این برنامه به‌خصوص دارالتحفیظ شهرمهر که با همکاری ائمه جمعه و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، پالایشگاه پارسیان، فرمانداری شهرستان، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه، قرارگاه فرهنگی بقیةالله الاعظم(عج)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش و پرورش و سایر نهادها این مراسم را برگزار کرده بودند تشکر کرده و از حضورچشمگیر مردم، آحاد بسیجیان و مسئولان شهرستان تشکر كردند.

فرمانده سپاه مهر، برنامه‌های آینده این رزمایش را همایش و جشن میلاد در حسینیه امام جعفر صادق(ع) شهراسیر در هفدهم اسفندماه، همایش و جشن میلاد کوثردر حسینیه امام رضا(ع) شهرمهر در هجدهم اسفندماه و دیگر جشن‌هایی که توسط پایگاه‌های مقاومت در سراسر شهرستان برگزار اعلام كرد و گفت: همچنين همایش و یادواره بزرگ ۱۶۳شهید شهرستان مهر همراه با سخنرانی سردار اسدی و مداحی حاج صادق آهنگران در تاريخ ۲۲اسفندماه جاري در مصلی نماز جمعه شهر مهر برگزار خواهد شد كه اقشار مختلف مردم جهت حضور در اين برنامه دعوت هستند.

وي در پايان يادآور شد: این برنامه با همکاری سپاه شهرستان مُهر، ائمه جمعه بخش‌های وراوی، گله‌دار و مُهر، دارالتحفیظ الهادی شهر مهر، پالایشگاه گاز پارسیان، هیئت امنا حسینیه امام جعفر صادق(ع) اسیر، حوزه‌های مقاومت بسیج، قرارگاه فرهنگی بقیه‌الله‌الاعظم، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان مُهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار