خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
با حضور تولیت معظم آستان مقدس شاهچراغ (ع) و معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما انجام شد؛
دفتر نمایندگی صدا و سیمای مرکز فارس در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) با حضور تولیت معظم آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) و معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۲۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب، در این مراسم، راه اندازی استودیو حرم و دفتر صدا و سیمای مرکز فارس در آستان مقدس شاهچراغ علیه السلام را زمینه‌ای مناسب برای معرفی هرچه بهتر سومین حرم اهل بیت (ع) عنوان کرد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، بیان کردند: کنیه امام علی النقی هادی(ع) ابوالحسن ثالث است و چه تقارن متبرکی که با افتتاح دفتر صدا و سیما در حرم  مطهر احمدبن موسی الکاظم(ع) فرزند گرانقدر ابوالحسن ثانی یعنی امام علی ابن موسی الرضا(ع)، نوروز امسال حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام حلقه وصل حرم های مطهر کشور و تغییر احوال دلهای ایرانیان در داخل و خارج کشور خواهد بود.

قائم مقام جامعه روحانیت شیراز ادامه دادند: ساخت استودیو حرم کار بسیار ارزشمندی بود و افتتاح دفتر صدا و سیما در حرم می تواند با شتاب بالاتر و کیفیت بیشتر، محوریت سومین حرم اهل بیت علیهم السلام و اهداف عالیه ترویج معارف دینی و فرهنگ اسلامی را محقق سازد.

دکتر علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: راه اندازی این دفتر زمینه مناسبی برای معرفی سومین حرم اهل بیت (ع) در کشور فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: با راه اندازی این دفتر ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلوزیونی فراملی، ملی و استانی برنامه‌های این حرم مطهر را پوشش میدهند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما ادامه داد: این دفتر می تواند ارتباط خوبی با برنامه سازان صدا و سیما در سراسر کشور برقرار کند و با توافقاتی که برنامه سازان معارفی و مذهبی با صدا و سیمای مرکز فارس داشته اند شاهد پخش برنامه‌های زنده رادیویی و تلویزیونی از سراسر کشور با این حرم مطهر خواهیم بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها