خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما هرچه داریم از بسیج و این تفکر انقلابی است، خطاب به بسیجیان گفت: شما باید کمک کنید شما موثرین نیروها در شهرستان هستید کمک کنید ناامیدی در کشور نباشد و از وحدت و امنیت دفاعی حمایت کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۶۲۹۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

ما هرچی داریم از بسیج و این تفکر انقلابی است/ حذف جدول 17 بودجه امسال فاجعه مدیریتی در حوزه فرهنگی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در مجمع بسیج شهرستان ملایر با اشاره به اینکه از مجمع بسیج باید استفاده کنیم و بهره بگیری، اظهار داشت: آرزو می‌کنم این جلسات موثر باشد و در ارتقا معدل فرهنگی شهرستان ملایر تاثیرگذار باشد.

وی با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته زن اظهار داشت: اسوه زنان ما باید حضرت زهرا(س) باشد، عفیف بودن جامعه ما هم سابقه ملیت وهم سابقه دینی و مذهبی دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: ما مورد هجوم جدی فرهنگی هستیم و باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه اولویت‌های فرهنگی و تربیتی در کشور باید مدنظر قرار گیرد، گفت: فرهنگ در دراز مدت از اقتصاد نیز مهم‌تر است.

آزادیخواه گفت: با وجود مشکلات فرهنگی جدول ۱۷بودجه امسال که تنها جدول 100 درصد فرهنگی بود، حذف شد و با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن به ما این فاجعه مدیریتی در حوزه فرهنگی است.
وی با بیان اینکه ما کشوری هستیم که بیشترین تجربه کار مفید غیر بودجه انجام داده ایم، افزود: اوایل انقلاب و بعد از دفاع مقدس بودجه نداشتیم و امروز نیز نداریم اما در مدیریت یکی از منابعی که می‌شود با آن کار کرد منابع مادی است در صورتی که ما منابع انسانی و بسیج مردمی و شجره طیبه را داریم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ما یک جمعیت مردمی خوبی داریم که اگر پای کار بیایند کارهای خوبی انجام می‌دهند.

وی با انتقاد به اینکه در ارائه کار پژوهشی حداقل در حوزه دین و اخلاق، آموزش و تربیت مظروف کم داریم، گفت: ما ظرف کم نداریم که بیایم تولیدات و پژوهش‌ها را مبتنی بر ایجاد ظرف داشته باشیم و خیلی ضروری نیست؛ ما باید کارهای تربیتی را در همان ظرف انجام دهیم و به جای اینکه وقت بگذاریم ایجاد ظرف کنیم باید مظروف تهیه کنیم و بروشور، کتاب، امکانات و... را تهیه و در اختیار مظروف قرار دهیم.

آزادیخواه با اشاره به اینکه مفیدترین قسمت جمعیتی ما نوجوان و جوانان هستند، تصریح کرد:  اثرپذیرترین قشر همین نوجوانان و جوانان هستند و این تعداد کاملاً مشخص است و آموزش و پرورش نظارت دارد.

وی افزود: اعتقاد من بر این است که «آتش به اختیاری» که مدنظرمقام معظم رهبری است به این معنا است که ظرف همان انقلاب است که خون‌ها به پایش ریخته شده تا این ظرف‌ها تهیه شده و اگر از ظروف استفاده نشده شما ازآن استفاده کنید و تفکر انقلابی داشته باشید واین «آتش به اختیار» می‌شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما هرچه داریم از بسیج و این تفکر انقلابی است، خطاب به بسیجیان گفت: شما باید کمک کنید شما موثرین نیروها در شهرستان هستید کمک کنید ناامیدی در کشور نباشد و از وحدت و امنیت دفاعی حمایت کنیم.

همچنین در ادامه این مجمع رئیس جلسه از عدم حضور مسئولین ارشد شهرستان انتقاد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات