مردم منطقه سیستان از عملکرد سپاه پاسداران رضایت دارند / خدمت بی منت عامل این انتخاب
کد خبر: ۸۹۹۶۲۸۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری سبیج از زابل،یکی از شهروندان زابلی گفت: مسئولان زابل در سال جاری چندان عملکرد خوبی نداشتند، اما در این بین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی علیرغم کمبود‌ها تا حدودی بهتر بوده است
 
میثم افزود: طرح تحول سلامت سبب افزایش خدمات به مردم و افزایش سرانه سلامت و اماکن بهداشتی و درمانی در سطح منطقه شده و این موضوع تا حدی رضایت مردم را دربرداشته است.

یکی دیگر از شهروندان زابل بیان کرد: سپاه پاسداران با ارائه خدمات بی منت که در راستای محرومیت زدایی انجام می‌دهد توانسته بسیاری از مشکلات مردم منطقه را رفع کند که این خود گام ارزنده‌ای به شمار می‌رود.

فرزاد ادامه داد: هرچند امسال بیمارستان صحرایی در زابل برپا نشد، اما وجود این بیمارستان ها، طرح‌های مختلف از قبیل: هجرت و اردو‌های جهادی توانسته بار زیادی را از دوش مردم بردارد.

یکی دیگر از شهروندان زابل بیان کرد: با توجه به شمار بالای محرومان در سطح زابل کمیته امداد با تحت پوشش قرار دادن تعدادی از محرومان توانسته بخشی از مشکلات آنان را رفع کند.

مرتضی خاطرنشان کرد: تعداد محرومان و نیازمندان در زابل بسیار بیشتر از افراد تحت پوشش کمیته امداد است که در این راستا انتظار می‌رود باقیمانده نیازمندان را نیز تحت پوشش قرار دهد.
ارسال نظرات