خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

ازعلل به وجود آمدن فتنه در جوامع، انحراف از احکام الهی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: امروز اگر جامعه اسلامی آبرو دارد به خطر وجود ولی فقیه است و امروز دشمن همان کار زمان حضرت علی (ع) را برای منزوی کردن ولی فقیه در جامعه انجام می دهد.
کد خبر: ۸۹۹۶۲۷۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بوئین زهرا با بیان اینکه یکی از اسامی روز قیامت یوم الحسره است گفت: اگر انسان از لحاظ مالی و فکری محرومان را کمک نکند قطعا در روز قیامت حسرت خواهد خورد.
وی افزود: انسانی که جهان بینی الهی دارد همه کارهای خود را بر اساس سود اخروی می سنجد و این دقیقا همان رفتار اعتقادی انسان است.
حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه منشا پیدایش فتنه یا به میل و یا به فکر بر می گردد ابراز داشت: یکی از مصادیق میل که باعث فتنه گری می شود ریاست طلبی است که نمونه آن در طول تاریخ در طلحه و زبیر و معاویه بود که باعث ایجاد فتنه شد.
وی عامل دیگر پیدایش فتنه در جامعه را انحراف از احکام الهی دانست و خاطر نشان کرد: انحراف از احکام الهی بود که باعث شد مردم کوفه به قصد قربت برای جنگ با امام حسین (ع) به میدان بیایند.
حجت الاسلام معبودی ادامه داد: ما اگر بر اساس انحراف از احکام دین عمل کنیم قطعا نمی توانیم به سوی آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت نماییم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین یکی دیگر از عوامل ایجاد فتنه در جامعه را تردید در مردم نسبت رهبر جامعه دانست و تاکید کرد: در زمان امام علی (ع) چنان در جامعه نسبت به رهبر تردید ایجاد کردند که وقتی حضرت علی (ع) را در محراب شهید کردند مردم دچار تردید شدند که مگر علی (ع) هم نماز می خواند.
حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: امروز اگر جامعه اسلامی آبرو دارد به خطر وجود ولی فقیه است و امروز دشمن همان کار زمان حضرت علی (ع) را برای منزوی کردن ولی فقیه در جامعه انجام می دهد.
دیدار با خانواده های شهیدان جامکلو و حسینخانی از دیگر برنامه های مسئول نمایندگی ولی فقیه و هیئت همراه در سفر یکروزه به شهرستان بوئین زهرا بود.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها