بسیجی جهادگر در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تلاش جهادگران فرهنگی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا

امیری گفت: هادیان فرهنگی راهیان نور که راوی دفاع مقدس هستند در اتوبوس های اعزامی حضور دارند و جوانان را با مسائل آن روز و رشادت های شهدا آشنا می کنند.
کد خبر: ۸۹۹۶۲۳۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

میثم امیری عضو گروه جهادی شهید قنبری حوزه بقیه الله دانشگاه پیام نور بهشهر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به تاثیر عمیق اردوهای راهیان نور و سفر به مناطق عملیاتی گفت: ما بحث اردوهای راهیان نور را در ماه پایانی سال آغاز کرده ایم و در تاریخ های مختلف اعزام به مناطق عملیاتی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به سخن رهبرمعظم انقلاب در مورد اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: بحث های فرهنگی زیادی را در نظر گرفته ایم تا در طول سفر به این مناطق داشته باشیم. وصیت نامه و زندگی شهد ا را در نظر داریم و بسته های فرهنگی تزئین شده را به علاقه مندان اهداء می کنیم.

عضو گروه جهادی شهید قنبری حوزه بقیه الله دانشگاه پیام نور بهشهر با بیان اینکه  جوان ها که تنها از آن دوران عکس ها وخاطره هایی دیده ویا شنیده اند با حضور در این مکان های مقدس و درک آموزه های ایثار و شهادت ، آماده ی نبرد با دشمن در جنگ نرم میشوند تصریح کرد: هادیان فرهنگی راهیان نور که راوی دفاع مقدس هستند در اتوبوس های اعزامی حضور دارند و جوانان را با مسائل آن روز و رشادت های شهدا آشنا می کنند.

 

ارسال نظرات