لیگ دسته اول کشور

تساوی آلومینیوم برابر ملوان بندر انزلی در اراک

تیم فوتبال آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول کشور برابر ملوان انزلی به تساوی بدون گل رسید.
کد خبر: ۸۹۹۶۱۲۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ نماینده اراک در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حضور استاندارمرکزی و اعضای شورای در ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری امام خمینی(ره) میزبان ملوان انزلی بود که در پایان هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار دو تیم در میانه میدان به رقابت با یکدیگر پرداختند و موقعیت های چندانی را بر روی دروازه رقیب خود خلق نکردند و تنها صحنه حساس مسابقه خطای بازیکن ملوان انزلی بر روی مجید عیدی بازیکن آلومینیوم در داخل موحوطه جریمه بود که داور به اشتباه حرکت دایو از عیدی را گرفت و پنالتی تیم آلومینیوم در این دیدار سوخت شد در ادامه نیز موقعیت خطرناکی بر روی دروازه ها به وجود نیامد و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بدین ترتیب آلومینیوم با یک امتیاز این مسابقه ۲۹ امتیازی شده و با یک پله صعود در پایان هفته بیست و ششم بر رده سیزدهم جدول رده بندی ایستاد.

آلومینیوم اراک هفته آینده در بابل میهمان خونه به خونه بالانشین خواهد بود.

در این دیدار آلومینیوم با ترکیب آیدین قویدل، رسول سروش نیا ، میلاد رخشان، سعید یوسف زاده، فردین عابدینی، مهدی خلج ، مجید عیدی میثم خداشناس ، حمید غلامی، حسین مددی و بهادر عبدی قدم به میدان گذاشت و در ادامه ایمان رئیسی نسب، حسین احمد لو و منصور تنهایی به ترتیب جایگزین حسین مددی، بهادر عبدی و حمید غلامی شدند.

در حاشیه این دیدار سید علی آقا زاده استاندار ورزش دوست مرکزی برای تماشای مسابقه در استادیوم امام خمینی(ره) حضور پیدا کردند و در گفتگویی با علی دهشمند مدیر عامل و فنونی زاده رییس کمیته فنی باشگاه آلومینیوم از تشکیل تیمی قدرتمند در فصل آینده برای صعود به لیگ برتر خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار