خبرهای داغ:

طرح ابتکاری کمک به نیازمندان در شب عید، در ناحیه تکاب کلید خورد

به همت فرهنگی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب و با ابتکار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه ، برنامه ی ابتکاری کمک به نیازمندان در شب عید اجرا گردید .
کد خبر: ۸۹۹۶۱۱۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، با پیشنهاد مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب (حجت الاسلام سید عابدین صادقی) ، صندوقی جهت جمع آوری کمک های مالی کارکنان ناحیه تکاب به نیازمندان تهیه شده و در داخل ستاد نصب گردید . یک جلسه به توجیه کارکنان در خصوص این طرح اختصاص داده شده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب در این خصوص توضیحات لازم را به کارکنان ارائه نموده و از ثواب و آثار دنیوی و اخروی کمک به نیازمندان سخنرانی نمودند . سپس افتتاحیه ی طرح با حضور فرمانده محترم ناحیه و مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و کلیه ی کارکنان کادر و وظیفه ی ناحیه تکاب برگزار گردید که در این افتتاحیه ، فرمانده محترم ناحیه (جناب سرهنگ زینال نژاد) مبلغی را به عنوان افتتاح طرح جمع آوری کمک های مالی به نیازمندان وارد صندوق نمودند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب هدف از اجرای این طرح را کمک به محرومان و نیازمندان و ایجاد حس شادی در شب عید در بین خانواده ی نیازمندان ، ترویج فرهنگ انفاق و کمک به نیازمندان و مشارکت دادن کارکنان در امور معنوی و خداپسندانه دانستند .

حجت الاسلام سید صادقی در گفتگو با خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی گفت : این طرح تا روزهای پایانی سال ادامه داشته و چند روز مانده به عید توسط چند نفر از نیروهای معتمد فرماندهی صندوق باز شده و با مبلغ جمع آوری شده اقلامی خریداری گردیده و به نیازمندان اهدا خواهد شد .

ارسال نظرات