خبرهای داغ:

آخرین یافته های علوم رفتاری در افق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در بوکان برسی می شود

برای اولین بار در استان آذربایجان غربی همایش علمی یافته های علوم رفتاری در افق سند تحول چشم انداز دهم اسفند ماه به میزبانی فرهنگ سرای سیمرغ بوکان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۹۶۱۱۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این همایش علمی که برای اولین بار در سطح استان اذربایجان غربی و به میزبانی بوکان برگزار می شود پژوهشگران چهار استان زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان اخرین مقالات خود را در محورهای اصلی همایش ارائه خواهند داد.

مسئول برگزاری این همایش علمی در همین رابطه گفت: برای اولین بار و با حمایت اداره کل اموزش و پرورش استان همایش علمی کاریست یافته های علوم رفتاری در افق سند تحول چشم انداز در بوکان برگزار خواهد شد.

آچاک افزود: تا کنون بیش از ۵۰مقاله در موضوعات مختلف به دبیر خانه همایش ارسال شده است که در نهایت و بعد از داوری ۱۰مقاله برتر در همایش ارائه خواهند شد.

وی ادامه داد: از اول مهر ماه استارت این همایش در بوکان با حمایت مدیریت اموزش و پرورش بوکان زده شد و تا تاریخ ۲۰بهمن ماه از چهار استان زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان مقالات مختلفیبه دبیرخانه ارسال شد تا هیئت داوران بتوانند از بین مقالات ارسال شده ۱۰مقاله نمونه را برای ارائه انتخاب کنند.

آچاک تصریح کرد: از ۵۰مقاله رسیده به دبیر خانه ۲۰مقاله از شهر های مختلف و ۳۰مقاله نیز توسط پژوهشگران بوکانی ارسال شده است.

معاون توسعه و برنامه ریزی اموزش و پرورش بوکان عنوان کرد: سعی همه ما در مدیریت اموزش و پرورش بوکان و همچنین نهاد های مرتبط با همایش بر این است که همایش با عالی ترین کیفیت برگزار و در نهایت مقالات ارسال شده به صورت کتابچه چاپ و در اختیار پژوهشگران علوم رفتاری قرار می گیرد.

اچاک همچنین به محور های همایش نیز اشاره کرد و عنوان نمود: راهکارهای تقویت شایستگی های اعتقادی، اخلاقی، فردی و گروهی مدیران و معلمان در موضوع پژو هش های مدرسه ای، نقش مشارکتی خانواده در تحقق هدف های برنامه های درسی، توانمند سازی دانش آموزان مناطق محروم برای اجرای سند تحول بنیادی، زمینه ها و شیوه های کارآمدی شوراهای درون مدرسه ای، شیوه های مناسب سازی فضای فیزیکی آموزشی و تربیتی با نیازهای ویژه و تفاوت دانش آموزان و زمینه ها و شیوه های بهینه استفاده از دانش و تجربه نخبگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش در قالب روایت پژوهشی از جمله محورهای اصلی همایش به شمار می رود.

مسئول برگزاری همایش تصریح کرد: هم اکنون در شهر بوکان بیش از ۵۰۰نفر از معلمان حاضر در اموزش و پرورش دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۵۰نفر نیز دارای مدرک دکترا هستند که این مهم می تواند پتانسیل بسیار خوبی در راستای تحول چشم انداز باشد.

ارسال نظرات