استاندار کرمان گفت:کاروان اتوبوس مطالبه با همت سردار ابوحمزه و شخص خودم مطرح شد که اقدام بسیار عالی می باشد؛این کاروان را دنبال نمایید،راستی آزمایی کنید تا سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم شکل بگیرد.
کد خبر: ۸۹۹۶۱۰۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان عصر امروز در نشست خبری که با حضور ریاست بسیج رسانه استان کرمان و اعضای این سازمان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شده بود؛ با بیان اینکه اتفاقاتی که در شهرستان قلعه گنج رخ داده کار خدا بوده است، اظهار کرد: از روز اول که این اتفاق افتاد خداوند عنایت و‌راهنمایی کرد.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد:در ابتدای رفتن به قلعه گنج که در آن زمان فرماندار سابق این شهرستان مستقر بود متوجه شدم با روندی که سبک اداره کشور دنبال میکند و اینکه انتظار داریم دولت توسعه انجام دهد،نمیتواند به نتیجه رسید.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر در قلعه گنج آب رسانی، و برق و مرکز دانشگاهی وجود دارد، ابراز کرد:دولت های پس از انقلاب زحمت کشیده و زیرساخت ها را در این خصوص  آماده کردند
چند هزار حلقه آب شیرین و خاک‌ خیلی خوب در این منطقه دارد شهرستانی با این ظرفیت اما مردمی فقیر ،محروم‌ و‌ در رنج دارد.

رزم حسینی با اشاره به این مسئله که با این تفکر که اگر این شهرستان مال شخصی من بود  این دارایی را چگونه بدون در نظر گرفتن دولت اداره می کردم این طرح را در نظر گرفتم،بیان کرد:رهبری در بیان اقتصاد مقاومتی تأکید دارند که  باید به سمتی برویم تا خانوارها خودشان خود را اداره کنند و این محرومیت زدایی، یتیم پروری نیست و باید در این زمینه توانمند سازی کنیم

استاندار کرمان با بیان اینکه می خواستم مردم در رنج را با گنج خودشان آباد و از این طریق بین شیعه وسنی وحدت ایجاد می کنیم، عنوان کرد: بر همین اساس مدیریت به منظور محرومیت زدایی در شهرستان قلعه گنج را به بنیاد مستضعفان دادیم

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه مهم است چگونه با یک مدیر ملی که دغدغه اش ماکزیمم کردن سود کمپانی و‌کم کردن هزینه است به منظور جذب سرمایه در نقاط مختلف استان برخورد کنیم،گفت:ما هنوز آغاز راه هستیم و این فرآیند توسعه در منطقه محروم  باید طی چند سال اتفاق بیافتد و بر ریل قرار گیرد.
وی با تأکید بر اینکه همه باید با همدلی، دلسوزی،صداقت و شفافیت عمل کنیم،متذکر شد:اصحاب رسانه که چشم دیدار مردمند باید از مسئولین مطاللبه گری کنند؛انتقاد سازنده و سوالات حرفه ای داشته باشند.

رزم حسینی با بیان اینکه کار معترضین را به رسمیت میشناسیم اما نه معترضان اغتشاش گر را ابراز کرد:باید اعتماد بین مردم و مسئولان را افزایش دهیم و این کار را رسانه‌ها می توانند انجام دهند، رسانه ها باید سطح رضایت مندی مردم از نظام منعکس کنند.

این مقام مسئول بیان کرد:کاروان اتوبوس مطالبه با همت سردار ابوحمزه و شخص خودم مطرح شد که اقدام بسیار عالی می باشد؛این کاروان را دنبال نمایید،راستی آزمایی کنید تا سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم شکل بگیرد.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد:اصحاب رسانه باید مطالبه گری خود را از استانداری و سایر دستگاه های استان در قالب یک نقد سازنده و با علم و آگاهی از عملکرد آن دستگاه بیان کنند.

ارسال نظرات