بازنگری مسیر پروازهای فرودگاه یاسوج

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شنبهبازنگری مسیر پروازهای فرودگاه یاسوج شب در برنامه زنده نگاه روز از شبکه استانی دنا گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج از بالای کوه دنا عبور می‌کند که این مسیر مناسب نیست و چنانچه از کریدور هوایی اصفهان بین زردکوه چهارمحال و بختیاری و دنا عبور کند امکان خطر کمتر است.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۸۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
محسن رضایی افزود: با متولیان امر، دولتمردان و مسئولان مجلس شورای اسلامی مذاکره خواهد شد تا در صورت امکان این کریدور هوایی بازنگری و به گونه‌ای طراحی شود که در صورت نامساعد بودن شرایط جوی خلبان به اندازه کافی دید داشته باشد.
وی ادامه داد: سه استان زاگرس نشین کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و لرستان وضعیت مشابهی به لحاظ جغرافیایی دارند.
رضایی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف، اضافه کرد: مشکلات و کاستی‌های این استان به طور ویژه در مجلس شورای اسلامی و دولت پیگیری می‌شود.
پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمای آسمان با ۵۹ مسافر و ۶ خدمه پروازی ساعت ۸ صبح یکشنبه ۲۹ بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد و پس از ۵۵ دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
در روز‌های گذشته در چند مرحله بقایای پیکر‌های برخی جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج کشف و برای احراز هویت به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.
ارسال نظرات