اجرای عملیات راهیان نور تنها وظیفه سپاه و بسیج نیست بلکه همه سازمان ها باید در اجرای آن سهیم باشند.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۷۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین سپاه استان زنجان در نشست خبری اعلام برنامه های راهیان نور عمومی سال ۱۳۹۶ با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: نکته کلیدی راهیان نور ایجاد زمینه زیارت با معرفت است.

ابوالفضل طهماسبی افزود: باید به بعد منطقی، حماسی و بعد عاطفی در روایت گری راهیان نور در مناطق عملیاتی پرداخته شود.

وی اظهار داشت: امروز با توجه هجمه های دشمن، باید سبک زندگی شهدا به جامعه امروز انتقال بدهیم، راهیان نور وسیله ایی برای انتقال سبک زندگی شهدا به جامعه را فراهم کرده است.

جانشین سپاه استان زنجان با اشاره به اردوهای راهیان نور دانشجویی، تصریح کرد: اردوهای دانشجویی از تاریخ ۱۶ تا ۲۴ اسفند ۹۶ برگزار می شود.

ابوالفضل طهماسبی با اشاره به عمومی ازتاریخ ۲۴ اسفند 96تا ۱۳فروردین 97  برگزار خواهد شد ، افزود: راهیان نور. ۱۲۰۰دانشجو در اردو های راهیان نور شرکت خواهند نمود که از این آمار ۵۰۰نفر خواهر و۷۰۰ نفر برادر می باشد.

وی با اشاره به اینکه در راهیان نور امسال ایستگاه عکاسی ایجاد شده است، اظهار داشت: در راهیان نور امسال برای هر اتوبوس یک روحانی و راوی پیش بینی شده است.

جانشین سپاه استان زنجان گفت: به نمایش رزمی، بازدید از از یادمان والفجر ۸ ، هویزه،اروند ،عملیات رمضان، شلمچه، پخش کلیپ در اتوبوس از دیگر برنامه های که برای راهیان نور امسال پیش بینی شده است.

ابوالفضل طهماسبی با اشاره به خادمین شهدا افزود: یکی از کمیته ها، کمیته خادمین شهدا است که با استقبال بالایی برخوردار بوده و

بالای ۵۰ نفر ثبت نام شده است.

 جانشین سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه  برای ساخت اردوگاه شهید باکری نیاز به همت مسؤلین استانی است، تصریح کرد: مسؤلین استانی مثل استان های دیگر باید پای کار بیایند و کمک کار سپاه انصارالمهدی(عج)  استان باشند زیرا که اردوی راهیان نور اردوی استانی است و صرفا برای سپاه نمی باشد.

 

 

ارسال نظرات