رئیس دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگارانخبرنگاران گوش شنوا و چشمان بیدار و تیزبین جامعه محلی استان با اشاره به نقش بسزا و کارآمد اصحاب رسانه در رشد و تعالی جامعه گفت: انتقاد سازنده و مفید از مسئولان و دستگاه های اجرایی بخشی از وظایف خبرنگاران است که این وظیفه را مدیران و مسئولان نباید به مثابه مچ گیری از آنها قلمداد کنند.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۷۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
احمد عریان رسانه‌ها را بازوی توانمند برای تقویت و تحرک بخشیدن به مدیریت در همه عرصه‌ها و محل‌های مدیریتی برشمرد و افزود: آماده تعامل و همکاری با خبرنگران به ویژه صداوسیما در زمینه‌های مختلف در جهت رشد و تعالی دانشگاه یاسوج هستیم.
وی با بیان اینکه به پژوهش و تحقیق در دانشگاه نگاه خاص و ویژه‌ای شده گفت: پیگیری وضعیت پارک علم و فناوری در دستور کار این دانشگاه قرار دارد چرا که این پارک مرتبط با دانشگاه است.
آقای عریان سالم بودن، متخصص، وقت گذار و شبانه روز جهادی کار کردن در جهت رشد و توسعه دانشگاه را از ویژگی‌های مهم برای انتخاب و چینش مدیران و معاونان در این دانشگاه برشمرد.
وی افزود: هم اکنون بیش از ۲۳۰ نفر عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج هستند.
رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در زمینه‌های منابع انسانی و آبی، گیاهان دارویی، نفت و گاز، صنعت گردشگری و توریسم و نیز کشاورزی گفت:همه باید با تعامل، هم فکری و یکدلی زمینه بروز و شکوفایی این استعداد‌ها را فراهم کنند.
ارسال نظرات