آیت الله علم الهدی در جمع بسیج بانوان سپاه امام رضا(ع):

امروز زنان انقلابی وارد عرصه دربانی بقیه الله (عج) شده‌اند

امام جمعه مشهد بیان داشت: امروز زنان انقلابی وارد عرصه دربانی بقیه الله (عج) شده اند و در حوزه و دانشگاه هم بیشتر استادان جزو نیرو‌های متدین هستند.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۵۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سید احمد علم الهدی در جمع رده‌های مختلف بسیج بانوان سپاه امام رضا (ع) و جمعی از استادان حوزه‌های علمیه بانوان کشور در مشهد بیان داشت: امروز زنان انقلابی وارد عرصه دربانی بقیه الله (عج) شده اند و در حوزه و دانشگاه هم بیشتر استادان جزو نیرو‌های متدین هستند.

علم الهدی اظهار کرد: هم اکنون در تمام جوامع جهان سوم و کشور‌هایی که در آستانه رشد و بیداری هستند، جریان قوی و نیرومند ترویج، تبلیغ و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی دیده می‌شود و استکبار جهانی سفره استکباری خود را جمع شده می‌بیند.

امام جمعه مشهد گفت: هژمونی آمریکا در کشور‌های جهان سوم و منطقه ضعیف شده و معادلات سیاسی استکبار به هم ریخته است.

وی افزود: دشمن با تمام قدرت به دنبال براندازی دین و اسلام است و اروپا و آمریکا فقط در روش براندازی نظام اسلامی با هم اختلاف نظر دارند.

علم الهدی اظهار کرد: برخی نیز در داخل کشور فکر می‌کنند اگر آمریکا مسلط شود، به عنوان یک مزدور می‌توانند وکالت و وزارت کنند؛ اما امام زمان (عج) نمی‌گذارد این‌ها به مقصود خود برسند و با سرانگشت خود چنان امور را جهت می‌دهد که همه را مات و مبهوت می‌کند.

امام جمعه مشهد گفت: در مقابل تهاجم دشمن که با توطئه، فریب و عملیات روانی به سراغ ما می‌آید، ما خدای متعال را داریم که از همه قدرت‌ها بالاتر است.

وی گفت: باید با قدرت بایستیم، جهادی کار کنیم و انقلابی باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار