سردار امان الله گشتاسبی گفت : با وجود توطئه های دشمنان، وحدت بین طوایف سیستان و بلوچستان امروزه الگویی برای دیگر مناطق کشور شده است.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۴۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور امروز در همایش طایفه شُهلی بُر در دانشگاه آزاد شهرستان ایرانشهر افزود: این وحدت و برادری دشمنان را آزار می‌دهد، زیرا برای رسیدن به اهدافشان نیازمند به تفرقه و دودستگی بین طوایف هستند.

وی افزود: در هرمنطقه‌ای ناامنی باشد آن منطقه توسعه پیدا نمی‌کند، اما امروز با تلاش خود مردم سیستان و بلوچستان این استان از امنیت مطلوبی برخوردار است.
 
وی تصریح کرد: در هرمنطقه‌ای که ناامنی باشد آن منطقه توسعه پیدا نمی‌کند؛ اما امروز با تلاش مردم سیستان و بلوچستان این استان از امنیت مطلوبی برخوردار است.


سر طایفه شهلی بر نیز در این همایش با اشاره به دستاورد‌های نظام در منطقه گفت:: ما ایرانی هستیم وتا جان در بدن داریم از وطن ودستاورد‌های انقلاب دفاع می‌کنیم.

بهادر شهلی بر افزود: امنیت، اقتدار و توسعه شکل گرفته در منطقه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ماحصل رهبری‌های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که باید قدردان این نعمت عظیم بوده و همواره پیرو خط ولایت و رهبری باشیم.

وی گفت: پیام این همایش تجدید میثاق دوباره طایفه بزرگ شهلی بر وتیره‌های وابسته به آن با مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ارسال نظرات