خبرهای داغ:
در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با شهردار مطرح شد؛
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با شهردار سمنان بر همکاری این دو مجموعه برای کمک‌رسانی به نیازمندان تأکید کردند.
کد خبر: ۸۹۹۵۹۶۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان بابیان اینکه شهرداری سمنان آمادگی تعامل  فرهنگی و تبلیغات محیطی در فضاهای شهری باهدف اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری با کمیته امداد را دارد افزود: شهرداری‌ها می‌توانند باکار فرهنگی و اجتماعی بازو و  یاری‌رسان این نهاد انقلابی باشند.

شهردار سمنان در  ادامه بیان کرد: علاوه بر  نقش و رسالت شهرداری برای شادابی‌سازی و مدیریت شهری، این مجموعه می‌تواند درزمینهٔ های مختلف عمرانی و سایر مقوله‌ها در دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه با همکاری کمیته امداد گام بردارد.

سید ناظم رضوی بیان کرد: سعی می‌شود، از ظرفیت‌های موجود در حوزه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهرداری سمنان  باهدف دستگیری از نیازمندان گام برداشته شود.

سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۷۰ درصد از مددجویان شهر سمنان غیربومی هستند افزود: یکی از علل عمده، مهاجرت افراد غیربومی به شهر سمنان اشتغال است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد در تولید فقر هیچ نقشی ندارد افزود: در برخی موارد فقرهای محیطی مانند خشک‌سالی، تعطیلی کارخانه‌ها و درنتیجه بی‌کاری و  مشکلات دیگر جامعه بر تولید فقر  مؤثر هستند.

سید جواد رضوی  با بیان  اینکه سه درصد از جمعیت استان سمنان معادل  ۲۳ هزار نفر  تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هستند بیان کرد: هزار یتیم و هزار و ۵۵۰ غیر یتیم "فرزندان محسنین "از حمایت‌های حامیان خود و این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان  در ادامه با تأکید بر تعامل با شهرداری‌ها بیان کرد: شهرداری‌ها می‌توانند در تبلیغات محیطی با استفاده از فضای شهری در نهادینه کردن پیام‌های این نهاد انقلابی در مقوله گسترش احسان و نیکوکاری در افزایش مشارکت مردم و یاری‌رسانی به نیازمندان تلاش کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها