خبرهای داغ:
اجرایی کردن پدافند غیرعامل در سال 97 با هم افزایی سه سازمان مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه انصارالرضا(ع)، سازمان بسیج مهندسین استان و پدافند غیرعامل استانداری مققر شد.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۹۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز  در رابطه با اجرای پدافند غیرعامل در استان جلسه مشترکی بین معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه انصارالرضا(ع)، سازمان بسیج مهندسین استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد.

عابدی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در این جلسه ضمن استقبال از حضور بسیج و سپاه در امر فرهنگ سازی پدافند غیرعامل، آمادگی خود برای اجرای برنامه مشترک در سال 97 و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در سطح مساجد و پایگاه بسیج اعلام کرد.

سهرابی فرد مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی در این نشست در معرفی مهندسین بسیجی برای مربی گیری پدافند غیرعامل و راه اندازی میز خدمت در سطح مساجد استان اعلام آمادگی کرد.

بلالی مسئول معاونت مهندسی سپاه هم آمادگی خود در اجرای طرح های پدافند غیرعامل در ساخت ابنیه ها و اجرای برنامه های مشترک در هفته پدافند غیرعامل اعلام کرد.

در پایان این جلسه مققر شد، اجرایی کردن مبحث پدافند غیرعامل در سال 97 با هم افزایی سه سازمان به انعقاد تفاهم نامه ای در سال آینده منجر شود.

گفتنی است، اولین برنامه مشترک در سوم اسفندماه اجرا شد و تعدادی از مهندسین بسیجی در کارگاه پدافند غیرعامل استان که در سازمان مدیریت برنامه و بودجه برگزار شد حضور پیدا کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها