مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با«بسیج»:

اصلاح قانون خروج زنان از کشور بدون اجازه همسرمطالبه اصلی زنان نیست/ مخالفت صریح اسلام با این مسئله

اصلانی عنوان کرد: به نطر می رسد اینگونه دفاع کردن از زن نه تنها زن را بی پناه در جامعه رها می کند بلکه مخالفت صریح با آئین و مبانی فقهی اسلام نیز دارد.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۶۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان و خانواده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه روند قانونی کردن خروج زنان از کشور بدون اذن همسر باید به صورت پلکانی صورت بگیرد و فرهنگ آن در کشور جا بیفتد اظهار داشت: به نظر می رسد که بهتر است نمایندگان مجلس از دایره فقه و مبانی قرآنی و دینی خارج نشوند و این موضوعات را به علما و مراجع و فقها بسپارند.

وی افزود: اگر قرار باشد زن و مرد هر کدام برای خود تصمیم بگیرند و عمل کنند استحکام خانواده دچار خدشه می شود. این چه منطقی است ما هر قانونی را که پایه های خانواده ها و و ارتباطات خانواده ها را صمیمیت می بخشد و مستحکم می کند کمر به تیشه زدن آن ببندیم.

مسئول سازمان بسیج جامه زنان تصریح کرد: به نطر می رسد اینگونه دفاع کردن از زن نه تنها زن را بی پناه در جامعه رها می کند بلکه مخالفت صریح با آئین و مبانی فقهی ما نیز دارد.

اصلانی عنوان کرد: نمایندگان بهتر است به مسائل اصلی و حقوقی زنان بپزدازند چراکه به قدری مسائل زنان و خانواده بر زمین مانده داریم که مطرح کردن اینگونه مسائل به حاشیه راندن مطلبات زنان تلقی می شود.

این مقام مسئول در پایان مطلب گفت: در حال حاضر بسیاری از مادران  جامعه ما از بیکاری فرزندان خود خون گریه می کنند سوال اینجاست که چرا به اندازه سر سوزن به این مسائل توجهی نمی کنند و در مورد مسائل حاشیه ای صحبت می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار