مسئول بسیج دانشجویی گیلان در گفت و گو با «بسیج»:
نورسته گفت: مهمترین موضوع در پدیده اشرافی گری پایبندی به آرمان ها و انقلاب است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد و باید مدل الگویی صحیحی به مسئولین ارائه شود.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۵۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

مرتضی نورسته مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان در رابطه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری که اشرافی گری و اعتماد به بیگانگان را که از آفت های نظام دانستند در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: اشرافی گری از جمله دغدغه های امام خامنه ای است.

وی ادامه داد: در این مورد الگویی معرفی نشده به همین دلیل مسئولین هرطور می خواهند رفتار می کنند. مهمترین موضوع پایبندی به آرمان ها و انقلاب است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد و باید مدل الگویی صحیحی به مسئولین ارائه شود.

نورسته بیان کرد: اگر در حوزه مالی مسئولین شفافیت وجود داشت بسیاری از فسادهای مالی شکل نمی گرفت و این امر نیازمند دقت بدنه های اجرایی کشور است.

مسئول بسیج دانشجویی گیلان افزود: پدیده اشرافی گری بیشتر موضوع رفتاری و اعتقادی است تا ساختاری و اگر مسئولی اعتقاد به تکریم مستضعفان نداشته باشد به هیچ وجه این مسئله حل نمی شود.

نورسته در بحث اعتماد به بیگانگان که آفت جمهوری اسلامی تلقی می شود ادامه داد: اردیبهشت امسال حضرت آقا در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) موضوع عدم اعتماد به بیگانگان را مطرح کردند اما حوزه نگرش برخی مسئولین اینگونه نیست.

مسئول بسیج دانشجویی گیلان در پایان مهمترین فاکتور را نگاه جهادی مسئولان دانست و بیان کرد:مسئولین از این نوع نگاه غافل هستند.اگر نگاه جهادی در حوزه مدیریت وجو داشته باشد از ظرفیت و موجودی های داخلی استفاده شده و  اعتماد به بیرون وجود نخواهد داشت.

ارسال نظرات