خبرهای داغ:
مسؤول اردویی ناحیه مقاومت بسیج شاهرود خبر داد

اعزام ۵۰۰ نفر از شاهرود به اردوی راهیان نور نوروزی

مسؤول اردویی، گردشگری و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اعزام ۵۰۰ نفر از شاهرود به اردوی راهیان نور نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۵۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
عبدالحسین شعبانعلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور نوروزی اظهار کرد: از شهرستان شاهرود در دو مرحله قریب به ۵۰۰ نفر به اردوی راهیان نور نوروزی اعزام می‌شوند.
وی افزود: در مرحله اول که ۲۷ اسفند به مدت پنج روز است قریب به ۲۰۰ نفر در قالب چهار دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند.
مسؤول اردویی، گردشگری و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در مرحله دوم که چهارم فروردین است بیش از ۲۵۰ نفر در قالب پنج دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور نوروزی اعزام خواهد شد.
شعبانعلی تصریح کرد: ثبت‌نام در این اردو در پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات شهرستان انجام و هزینه ثبت‌نام ۱۱۰ هزار تومان است.
وی گفت: این اردو به‌صورت خانوادگی و انفرادی است و خانواده‌هایی که می‌خواهد با وسیله شخصی خود به این اردو بروند، می‌تواند با مراجعه به اردوی سپاه نامه برای اسکان دریافت کنند و می‌تواند برای مدت سه تا چهار روز در منطقه حضور داشته باشند و برای هرروز هزینه دریافتی پنج هزار تومان است که در زمان ثبت‌نام و ارائه نامه دریافت می‌شود.
مسؤول اردویی، گردشگری و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه این اردو به فرمود: ه رهبر انقلاب یک عملیات مهم و عظیم فرهنگی در کشور است، عنوان کرد: تلاش ما این است که در تقویت و حضور علاقه‌مندان به‌خصوص نسل جوان در این اردو خدمت کنیم و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه قدم برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها