خبرهای داغ:
مراسم تجلیل از هزار 800 خانوار توانمند شده تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین برگزار و دو زوج جوان در این مراسم خطبه عقدشان قرائت و هدایایی از استاندار و لشگری قهرمان کشتی المپیک دریافت کردند.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۴۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین بیان کرد: خوشحال هستم در جمع شما ولی نعمتان عزیز هستم و از حضور شما تشکر می کنم و از مجموعه کمیته امداد که منشا خدمات خوبی برای استان قزوین بوده است، تشکر می کنم.
وی ادامه داد: کمیته امداد فعالیت های متنوعی دارد و خدمات متنوعی را به مددجویان ارائه می کند و مهمترین کار این نهاد خودکفایی و توانمندسازی است چراکه با این رویکرد می توانیم به مبارزه واقعی با فقر و محرومیت برویم.
استاندار قزوین افزود: کمیته امداد از نهادهایی است که دوست دارد کوچک شود و هرچه مددجویان کمیته امداد خودکفا شوند، کار کمیته امداد کمتر می شود و این نهاد در این حوزه هم تلاش می کند و برنامه های خوبی دارد البته این موضوع به همت مددجویان هم بازمی گردد که کمک کنند و مساعدت خیران هم در این حوزه نقش دارد.
وی اظهار کرد: کاری که کمیته امداد انجام می دهد عنوانش توانمندسازی است و باید توجه داشت خداوند متعال به همه انسان ها توانی داده و انسانی نیست که فاقد توان باشد و کار کمیته امداد کشف این توانایی ها است و سپس توان افزایی کرده و افراد خودکفا می شوند.
زاهدی یادآورشد: من هر هفته فعالیت های کمیته امداد را رصد می کنم و قطع یقین ما از طریق تسهیلات بانکی که در اختیارمان هست تلاش می کنیم بیشتر به این مجموعه کمک کنیم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها