خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین:

مومن در هرشرایطی خود را مقید به حلال و حرام خدا می داند

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ما باید تلاش کنیم باورهای دینی در جامعه رخنه کند و از زبان ها به قلب ها رسوخ نماید و این بهترین را ه مبارزه با جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۳۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام نظری معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین در جمع پایوران سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان گفت: یک فرد مومن در هر شرایطی خود را مقید به حلال و حرام خداوند می داند همچنان که حضرت امیر (ع) میفرمایند مومن واقعی مانند کوه استوار است.
وی در ادامه بیان کرد: از موفقیت های یک فرد مسلمان، پیشبرد اهداف دین در بخش اعتقادی می باشد و هرچه قدر اعتقادات و باورهایش مستحکم تر بود تزلزل در زندگی فردی کم خواهد شد.
این مسئول اذعان کرد: در صدر اسلام آنهایی که ایمان واقعی داشتند با انواع شکنجه ها لحظه ای دست از اعتقادات خود نکشیدند و باید گفت که متاسفانه یکی از مشکلات جامعه امروز ما ضعف در توحید می باشد.
حجت الاسلام نظری با اشاره به نظرات رهبر انقلاب در این خصوص تبیین کرد: تعمیق برای مبارزه با تهاجم فرهنگی تعمیق باورهای دینی اگر باشد بهتر است.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در بخش پایانی بیانات خود اذعان کرد: ما باید تلاش کنیم باورهای دینی در جامعه رخنه کند و از زبان ها به قلب ها رسوخ نماید و این بهترین را ه مبارزه با جنگ نرم است.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار