سردار حسن کاجی:

دشمن از برگزاری یادواره‌های شهدا نگران است

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز شهدای ایران الگوی جوانان در سراسر دنیا هستند و در دنیا تلاش می‌کنند تا به شهدای ما نزدیک شوند گفت: شهدا چنان اثری بر جامعه دارند که دشمن حتی از برگزاری یادواره‌های شهدای ما نگران است.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۰۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش  بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، سردار حسن کاجی صبح امروز در یادواره شهدای گمنام دانشگاه پیام نور کرمان که به مناسبت سالروز دفن دو شهید گمنام در این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: هنوز تعداد زیادی از خانواده‌های شهدا چشم انتظار فرزندان خود هستند.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن 200 بار کلمه ذکر را گفته و بر یادآوری دوران ارزشمند تاکید کرده است افزود: یادواره شهدا محل بیان صمیمیت و اخلاص شهدا است و باید به افتخار بگوییم که ما از آل علی(ع) هستیم.

فرمانده گردان تخریب لشگر 17 علی‌بن‌ابی‌طالب قم در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروز وضعیت کسانی که به شهدای ما ظلم کردند را بررسی کنید گفت: به وضوح می‌بینید که این افراد سزای کار خود را دیدند و معلوم می‌شود که "هر که با آل علی در افتاد، ور افتاد".

وی با بیان اینکه شهدای ما امامزادگان عشقی هستند که باعث نور و برکات معنوی زیادی در سطح جامعه شدند عنوان کرد: هر جا که این شهدا حضور دارند باعث نورانیت آن نقطه هستند.

کاجی با اشاره به اینکه عظمت شهدا، به تازگی برای دنیا مشخص شده بیان کرد: شهدا چنان اثری بر جامعه دارند که دشمن حتی از برگزاری یادواره‌های شهدای ما نگران است.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام از اولیای بزرگ الهی هستند که امروز در دانشگاه‌ها مایه خیر و معنویت هستند گفت: مدفن شهدا شعبه‌ای از کربلا است که در دانشگاه‌های سراسر کشور ایجاد شده است.

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه باید قدر شهدا را بدانید افزود: شهدا اهل دستگیری از محرومان بودند.

وی با بیان اینکه امروز شهدای ایران الگوی جوانان در سراسر دنیا هستند و در دنیا تلاش می‌کنند تا به شهدای ما نزدیک شوند بیان کرد: در 20 متری اسرائیل در منطقه رمیل یادواره شهدا برگزار کردند و من سخنران یادواره بودم.

کاجی با اشاره به اینکه شهدای گمنام می‌آیند تا ما را به خدا نزدیک‌تر کنند عنوان کرد: حدود 107 هزار مادر شهید در کشور وجود دارند که باید قدر وجود آنها را دانست و تا از دنیا نرفته‌اند از برکت وجودی آنها استفاده کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار