خبرهای داغ:
مساله اصلی آن است که شما همیشه باید حاشیه های مسایل زنان را اصل نشان دهید. اگر زنان و دختران به استادیوم بروند مشکل معیشت و ازدواج حل می شود!! عدالت حکم میکند که برای یک بار هم که شده بگویید برای مطالبات واقعی زنان جامعه چه کرده اید؟
کد خبر: ۸۹۹۵۷۶۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، اواخر دوره اصلاحات در یک اتفاق عجیب کارخانه «رشت الکتریک» به بهانه خصوصی سازی با حدود 600 کارگر به مالکیت برخی چهره های اصطلاحات از جمله کرباسچی، همسر عبدالله نوری، همسر قبه، همسر شریعتی دهقان و ... درمی آید!!!

از آن عجیب تر که بعد از این واگذاری کارخانه مذکور تعطیل شده و کارگرانش همه بیکار می شوند و از آن کارخانه فقط زمینش باقی می ماند.

حالا خبرها حاکی از آن است که این زمین قرار است با 60 آپارتمان لوکس در جماران به نفع همین همسران معظم معاوضه شود!!

تا اینجا هر چه گذشته و اتفاق افتاده یک معامله سراسر برد یا بهتر بگوییم سراسر پول برای همسران لشگر اصلاحات بوده و یک معامله سراسر باخت برای کارگران و مردم بیچاره.

راستش را بخواهید اگر دقیق بشویم همیشه همین طور بوده است. دختران کارگران بدبخت باید از پست برق بالا بروند، روسری از سر بردارند و به جای سفره خالی پدرانشان، خوشبختی کاذبی که شما برایشان القا کرده اید را در نداشتن حجاب به نمایش بگذارند!!

یا به زعم شعارهای فریبنده شما اگر به استادیوم های ورزشی بروند و مسابقه فوتبال و والیبال و بسکتبال مردان را تماشا کنند و کف و سوت بزنند، نان به سفره شان می آید و مشکلات معیشتشان حل می شود؟!

چه تقسیم جالبی که همیشه جیب پر پول برای همسران و دختران شما باشد و به خیابان رفتن و شعار دادن برای بعضی های دیگر!!!

دختران شما حق اوقات فراغت فیش حقوق نجومی پدرانشان را در جیب بگذارند و صرف عیش و نوش کنند، اما دختران فارغ التحصیل بیشماری جویای یک شغل ساده باشند.

مساله اصلی آن است که شما همیشه باید حاشیه های مسایل زنان را اصل نشان دهید. در بوق و کرنا کنید که اگر زنان و دختران به استادیوم بروند و یا روسری بر سر چوب کنند مشکل شغل و معیشت و ازدواج و مسکن و .... شان حل میشود!!!


بعد در آن سوی این فضاسازی جعلی و دروغین جیب های خود را از حق این زنان و دختران پر پول تر کنید.

عدالت حکم میکند که برای یک بار هم که شده بگویید برای مطالبات واقعی زنان جامعه چه کرده اید؟ چه گره ای از مشکلات زنان سرپرست خانوار باز کرده اید؟ آیا وعده بیمه زنان خانه دار را به سرانجام رسانیده اید؟ برای حل شدن مشکل ازدواج دختران جوان چه برنامه های عملی را ارایه کرده اید؟

دولت و مجلس که در قبضه دستان باکفایت!! شماست، مردم به انتظار شنیدن گزارش کار واقعی شما برای مشکلات گفته شده، نشسته اند گوششان به اندازه کافی از شعار و فریادهای دروغین پر است!!

 

 

ارسال نظرات