خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه خداوند وعده داده است که مال ربوی را نابود کند، گفت: بانک ها دست از رباخواری بردارند و مردم نیز در مسیر مبارزه با رباخواری و ترویج قرض الحسنه گام بردارند.
کد خبر: ۸۹۹۵۶۶۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، حجت الاسلام و المسلمين طهماسبی در نماز جمعه این هفته گلپايگان، با هشدار نسبت به عواقب وخيم رباخواری در جامعه، تصریح کرد: متأسفانه  در بیشتر بانک های ما، رباخواري رايج است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه خداوند وعده داده است که مال ربوی را نابود کند، گفت: بانک ها دست از رباخواری بردارند و مردم نیز در جهت مبارزه با رباخواری و ترویج قرض الحسنه گام بردارند.

وی در ادامه با اشاره به طرح دو فوریتی که در مجلس برای اعاده اموال نامشروع برخی مسئولان کشور مطرح شد، بیان کرد: نمایندگان مجلس باید این طرح را هوشمندانه تصویب کنند.

حجت الاسلام و المسلمين طهماسبی با بیان اینکه مردم از کمبودها و نداشته ها گلایه ندارند، خاطرنشان کرد: مردم از بی عدالتی گله دارند و سؤالشان این است مسئولی که قبل از انقلاب پولی نداشته چطور امروز این چنین انباشت اموال کرده است.

امام جمعه گلپایگان در ادامه تصریح کرد: سم مهلک برای نظام اسلامی این است که مسئولان نظام زندگی اشرافی پیدا کنند و از مردم جدا شوند.

حجت الاسلام و المسلمين طهماسبی با بیان اینکه حوزه های علمیه برای سال تحصیلی ۹۷_ ۹۸ طلبه می پذیرد، عنوان کرد: فرزندان متدین خود را به طرف حضور در حوزه های علمیه تشویق کنید.

امام جمعه گلپایگان با ابراز تأسف از اینکه امروزه مادران بیشتر به مدارک تحصیلی دختران خود اعتنا می کنند تا آموزش و تربیت برای زندگی آینده، گفت: دخترانی که به این شکل تربیت شوند در آینده نمی توانند همسر موفق و مادری باشند که بچه های خود را درست تربیت می کنند.

وی در پایان به توطئه اخیر امریکا، فرانسه، انگلیس در شورای امنیت با بهانه کمک به مردم مظلوم یمن، اشاره و اظهار کرد: با لطف خدا تیر دشمنان به سنگ خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها