رجبی در بازدید از مناطق محروم شهرستان سبزوار خبر داد:

احداث 5 مدرسه در مناطق محروم سبزوار

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه قرارگاه در ۸ سال اخیر ۴ هزار پروژه عمرانی احداث کرده است، از احداث ۵ مدرسه در مناطق محروم سبزوار در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۵۶۶۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمود رجبی عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق محروم شهرستان سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) هر نقطه‌ای از ایران اسلامی که نیاز داشته باشد نیرو‌های انقلابی قرارگاه حضور می‌یابند.

وی با اشاره به زلزله اخیر در کرمانشاه، افزود: هشت هزار و ۵۰۰ کانکس با فضای داخلی ۱۶ مترمربع در مدت‌زمان ۳۵ روز اخیر به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تحویل داده شد.

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) عمق محرومیت در منطقه ششتمد و روداب را بسیار بالا دانست و بیان کرد: برای رفع محرومیت می‌طلبد که دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند.

رجبی تصریح کرد: امروز ۳۵ سری جهیزیه به ارزش هر کدام ۱۰ میلیون تومان به زوج‌های جوان سبزوار اهداء شد.

وی گفت: همچنین پنج مدرسه برای مناطق محروم سبزوار به‌زودی احداث می‌شود.

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه نخستین منشور محرومیت‌زدایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء احداث پروژه برای مردم است که بتوانند از خدمات قرارگاه استفاده کنند، افزود: این قرارگاه در پروژه‌های عمرانی، احداث پل، جاده روستایی، مدرسه، مساجد، اشتغال‌زایی و آموزشی ورود می‌کند.

رجبی ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان برای رونق اشتغال‌زایی بیش از ۱۵۰ گلخانه احداث شده‌است.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) از بدو تأسیس سپاه در موضوعات محرومیت‌زدایی ورود پیدا کرده‌است، بیان کرد: از سال ۱۳۸۸ به‌صورت تشکیلاتی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) راه‌اندازی شده و تاکنون بیش از چهار هزار پروژه عمرانی در سطح کشور احداث شده است، همچنین در این مدت فعالیت ۱۴ هزار سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند و محروم اهداء شده‌است.

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) یادآور شد: در این مدت همچنین یک هزار و ۵۰۰ مدرسه نیز در کشور احداث شده‌است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار