قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد
قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۲۲ هزار و ۳۴۴ حامی کودکان مشمول طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» را امسال در سطح استان مرکزی مورد حمایت قرار داده‌اند.
کد خبر: ۸۹۹۵۶۳۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عدالت بهرامی قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی در مراسم جشن تولد ایتام کمیته امداد استان که با حضور جمعی از خیران و مسئولان استانی برگزار شد، با بیان اینکه وجود كودكان یتیم كه پدر یا والدین خود را در طفولیت از دست داده اند در هر جامعه‌ای اجتناب ناپذیر است، گفت: این كودكان در همه ادیان الهی مورد توجه بوده و بر ضرورت تعهد نسبت به آنان و اظهار لطف به  آنها تاكید بسیار شده است.

وی افزود: در قرآن مجید در آیات مختلف نیكی و رسیدگی به امور مادی و معنوی ایتام را به دنبال احسان به والدین و نزدیكان قرار داده است و این احسان و نیكی را به عنوان یكی از زمینه‌های سازندگی اخلاق معرفی کرده است.

بهرامی با اشاره به اینکه  طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» با رویکرد حمایت مادی و معنوی از فرزندان یتیم و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد حال اجراست، گفت: در این طرح اثرگذار و هدفمند خیران به انتخاب خود حمایت، حضانت و کمک به یک یا چند نفر یتیم و یا خانواده را عهده‌دار و ماهیانه مبالغی به‌حساب آنان واریز می‌کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: ۲۲ هزار و ۳۴۴ حامی کودکان مشمول طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» را امسال در سطح استان مرکزی مورد حمایت قرار داده‌اند.که به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته است.

گفتنی است، در این مراسم معنوی و شاد کیک تولد توسط ایتام تحت حمایت بریده و جمعی از خیران تجلیل شد.

انتهای‌پیام/

ارسال نظرات