مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: 760 پایگاه ثابت و سیار ویژه جشن نیکوکاری برای جمع آوری هدایای نقدی و غیر نقدی مردم از 16 تا 18 اسفند در سراسر این استان برپا می شود
کد خبر: ۸۹۹۵۶۳۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، شهرکی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال جشن نیکوکاری در مدارس، پایگاه‌ های مستقر در سطح شهرها و میعادگاه‌های نمازجمعه با شعار «جوانه لبخند می کاریم» همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: کمک‌های جشن نیکوکاری در قالب تهیه بسته ‌های غذایی، کمک معیشت، تهیه پوشاک شب عید مانند لباس، کیف و کفش، لوازم ضروری زندگی برای محرومان، نیازمندان و ایتام تحت حمایت تهیه و توزیع می شود.

وی گفت: 134 هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری در میان مدارس سیستان و بلوچستان توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته 46 میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری شد که تنها 2 میلیارد و 700 میلیون ریال آن نقدی و بقیه کالا بوده است.

شهرکی از شهروندان درخواست کرد کمک های خود را بیشتر در قالب کمک نقدی در جشن نیکوکاری اهدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان می ‌توانند هدایای نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #054*8877* از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ موردنظر در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال امیدواریم مردم خیر و نوع دوست سیستان و بلوچستان با خانه تکانی دلهایشان بیش از گذشته چشم و دل دانش آموزان منتظر را با اهدای کمک های خود شاد کنند.
ارسال نظرات