مستمری مددجویان بهزیستی امسال 3/4 برابر افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۵۶۱۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه مستمری مددجویان بهزیستی امسال 3/4 برابر افزایش پیدا کرده است گفت: افزایش 10 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی در لایحه بودجه 97 مورد تاکید است.

محمد محمدی با اشاره به اینکه پیش از این دریافتی یک نفره مددجویان بهزیستی 530 هزار ریال و میزان یارانه آنها 455 هزار ریال بود، افزود: از این پس با اضافه شدن حقوق یارانه، آنها 1 میلیون و 935 هزار ریال دریافتی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه حقوق خانواده های دو نفر پیش از این 610 هزار ریال بود اظهار نمود: مبلغ 910 هزار ریال حقوق یارانه آنها که در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه 3 میلیون و 410 هزار ریال دریافت می‌‎کنند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این دریافتی حقوق خانواده‌های سه نفر720 هزار ریال از سوی بهزیستی بود، خاطر نشان کرد: همچنین مبلغ یارانه‌های آنها نیز 1 میلیون و 365 هزار ریال بود که از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه 4 میلیون و 565 هزار ریال دریافتی خواهد داشت.

این مقام مسئول دریافتی خانواده‌های چهار نفره را 810 هزار ریال از سوی بهزیستی اعلام کرد و تصریح نمود: همچنین مبلغ یارانه این افراد نیز 1 میلیون و 820 هزار ریال بود که در نهایت با این حساب میزان دریافتی این خانواده‌ها به 6 میلیون ریال افزایش پیدا نمود.

وی همچنین میزان دریافتی خانواده‌های پنج‌ نفره به بالا را 1 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد : اضافه بر آن مبلغ 2 میلیون و 275 هزار ریال نیز از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه واریز می‌شود که در مجموع با اضافه شدن این مبلغ حقوق این خانواده‌ها به مبلغ 6 میلیون و 925 هزار ریال رسید.

وی با بیان اینکه برخی معلولان دو حساب در اختیار دارند که یکی به یارانه و دیگری به مستمری بهزیستی مربوط می‌شود ادامه داد: از ابتدای امسال میزان افزایش مستمری در حساب یارانه‌ها واریز شد اما در یکی دو ماه اخیر به همان حساب بهزیستی واریز می‌شود و این کار سوء تفاهم ایجاد کرده بود که برخی تصور می‌کردند افزایش مستمری‌ها اعمال نشده اما با این وجود پیگیر برطرف کردن این مهم هستیم.

وی گفت : در حال حاضر 24 هزار و 381 نفر در سامانه خدمات الکترونیکی بهزیستی استان زنجان ثبت گردیده است که از این تعداد 7 هزار و 66 نفر مستمری بگیر و مابقی از سایر خدمات و امکانات موردی بهره مند می گردند.

ارسال نظرات