80 درصد مراجعات به دفتر شورا ارتباطی به وظایف ای شورا ندارد، این مراجعات شورا را دچار روزمرگی کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۸۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در دیدار با مدیر کل صداوسیمای مرکززنجان با اشاره به اینکه خیلی از دستگاههای اجرایی استان جایگاه شورای اسلامی را قبول نکرده و به ان اهمیت نمی دهند، گفت: مصوبات شورا برای همه دستگاهها لازم الاجراست.

نصیری با اشاره به اینکه 80 درصد مراجعات به دفتر شورا ارتباطی به وظایف ای شورا ندارد افزود: این مراجعات شورا را دچار روزمرگی کرده است.    

وی با قدردانی از رویکرد صداوسیمای مرکز زنجان در انعکاس فعالیتهای صورت گرفته وپیگیری مطالبات مردم بر افزایش بودجه زیرساختهای فرهنگی تاکید کرد.

حمیدی از اعضای شورای اسلامی شهر هم در این دیدار سیاستگذاری ، تعیین ضوابط و نظارت برحسن اجرای آن را از وظایف اصلی شوراها خواند.

وی از آغاز ساخت پل تقاطع گلشهر کاظمیه در ابتدای سال 97 خبر داد وافزود: این پل با برنامه ریزیهای صورت گرفته تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

دادخواه رئیس کمیسیون فرهنگی  اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زنجان هم فرهنگ سازی را بزرگترین وظیفه بخشهای فرهنگی جامعه دانست. وی ایجاد همبستگی وحفظ هویت ومیراث فرهنگی شهر، حفظ و ارتقای ارزشهای دینی، تقویت مبانی واستحکام خانواده ، آموزش و ارتقای حقوق شهروندی و تلاش در جهت کاهش آسیب های اجتماعی را محورهای اساسی برنامه های شورای شهر زنجان برای اجرا در سال اینده دانست.

گفتنی است، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کردند.

لازمبه ذکر است، برنامه سازان صداوسیمای مرکز زنجان هم نگهداشت فرهنگ اصیل و پایه شهر همراه با پیوست فرهنگی متناسب با احداث بناها و همچنین توجه و رسیدگی بیشتر به سیمای شهر زنجان را از مهمترین عوامل رضایت شهروندان و همراهی آنان برای توسعه شهر عنوان کردند.

 

ارسال نظرات