خبرهای داغ:
سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس از برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان حج و زیارت پیرامون بررسی آخرین نتایج حادثه منا در هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۴۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی در خصوص آخرین اخبار مرتبط با بررسی حادثه منا، گفت: فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی، هفته جاری با حضور مسئولان سازمان حج و زیارت و تعدادی از خانواده شهدای منا جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد تا اطلاعات هر دو گروه درباره آخرین اتفاقات را دریافت کنیم.
نماینده مردم شاهرود و میامی، تصریح کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی رابطه دیپلماتیک با عربستان سعودی ندارد، ازاین‌رو کار با مشکلات بیشتری مواجه شده است.
وی افزود: شکایت خانواده شهدای منا می‌بایست از طریق سفارتخانه به‌عنوان وکیل آن‌ها پیگیری شود، اما عدم ارتباط بین دو کشور این امکان را برای ما فراهم نکرده است.
حسینی شاهرودی یادآور شد: بر اساس آخرین اخبار عربستان پرداخت دیه حادثه دیدگان سقوط جرثقیل در حرم شریفین را پذیرفته، اما از پذیرش پرداخت دیه شهدای منا امتناع ورزیده است.
سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اقدامات حقوقی و قضایی وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت باید به فراکسیون حج و زیارت مجلس نیز اعلام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها