خبرهای داغ:
با حضور امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی یادواره شهدای منطقه انسجام قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۳۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
یادواره شهدای منطقه انسجام برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، با حضور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی یادواره شهدای منطقه انسجام قم شامگاه جمعه در مسجد جوادالائمه (ع) برگزار شد.

امیر آبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، سردار احمدی فرمانده سپاه قم، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قم، سرهنگ مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، بی‌نیاز عضو علی‌البدل شورای شهر، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

سردار غلامرضا احمدی اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس ابعاد گسترده‌ای داشت که با رشادت‌های رزمندگان همراه بود. نباید رشادت شهدا و رزمندگان فراموش شود و در این زمینه باید آن دوران را برای نسل جوان تبیین کرده و روزی نرسد که تاریخ دفاع مقدس تغییر کند.

فرمانده سپاه قم تصریح کرد: بعضی از اتفاقات دفاع مقدس آنقدر ظریف و دقیق است که اگر رسانه‌ها آن را ترسیم نمی‌کردند به هیچ وجه نمی‌شد آن‌ها را بیان کرد.

سردار احمدی با اشاره به اهمیت تبعیت از ولایت فقیه گفت: باید در همه زمینه‌ها تابع امر، ولی فقیه باشیم و در هیچ صحنه‌ای رهبر انقلاب را تنها نگذاریم و همواره حامی ایشان باشیم.

براساس این گزارش، در این یادواره حاج علی مالکی‌نژاد به خاطره گویی و مدیحه سرایی پرداخت و تقدیر از خانواده شهدا یکی دیگر از بخش‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها