عضوگروه جهادی علویون دانشگاه مازندران در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

پاسخ به مسائل شرعی روستائیان توسط کارگروه تخصصی دینی

بهرام زاد گفت: مردم این مناطق به راحتی مشکلات و مسائل و سوالات شرعی خود را با تیم کارشناس مسائل دینی ما در میان می گذارند و در نتیجه به احکام دین عمل می کنند.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۰۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

بهنام بهرام زاد بسیجی جهادگر و عضو گروه جهادی علویون دانشگاه مازندران بابلسر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و دور افتاده کشورمان اظهار داشت: با توجه به نیاز سنجی های انجام شده در روستاها و مناطق محروم ما کارگروه تخصصی دینی و مذهبی را در این منطقه مستقر کردیم.

این بسیجی جهادگر افزود: یکی از ابتکاراتی که این گروه جهادی دارد این است که طرح خانه به خانه را اجرا می کند. یعنی نیازهای هر فرد روستائی را با حضور یاقتن در منزل آنها بررسی و برای رفع مشکلات آنها چاره جویی می کنیم.

بهرام زاد گفت: آموزش احکام دین و آموزش روخوانی توسط اساتید دینی و قرآنی به روستائیان از جمله برنامه های مستمر فرهنگی ما است.

این بسیجی جهادگر خاطرنشان کرد: مردم این مناطق به راحتی مشکلات و مسائل و سوالات شرعی خود را با تیم کارشناس مسائل دینی ما در میان می گذارند و در نتیجه به احکام دین عمل می کنند.

عضو گروه جهادی علویون دانشگاه مازندران عنوان کرد: یکی از برنامه های فرهنگی این گروه جهادی در راستای آشنایی مردم این منطقه به ویژه جوانان و نوجوانان با شهدا است. ما برنامه های متنوعی را از جمله یادواره شهدا اجرا می کنیم که تاثیر گذاری خوبی هم دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار