خبرهای داغ:
مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:
مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی از انتشار کتاب «هولوکاست افسانه یا واقعیت؟» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۰۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کتاب «هولوکاست افسانه یا واقعیت؟» منتشر می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد روحانی با اشاره به محتوای کتاب «هولوکاست افسانه یا واقعیت؟» اظهار کرد: این کتاب در زمینه بحث هولوکاست یا قتل عام یهودیان در جنگ جهانی دوم و بحث صهیونیسم است.

وی خاطرنشان کرد: نویسنده کتاب تعریفی از افسانه هولوکاست ارائه می‌دهد و به ارائه توضیحاتی در مورد شیوه‌های صهیونیست‌ها برای زنده نگاه داشتن هولوکاست، دلایل نقض ادعای هولوکاست، همکاری‌های هیتلر با صهیونیست‌ها و آمار جمعیتی یهودیان می‌پردازد.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با بیان اینکه این کتاب در قلمرو مهمترین اسطوره صهیونیسم تألیف شده است گفت: هدف اصلی نویسنده ارائه نگاه علمی و پژوهشی و بررسی دقیق زوایای مختلف این امر تاریخی است که در زمینه هولوکاست در جایگاه یک رویداد تاریخی تألیف شده است.

وی عنوان کرد: اثر به تحقق ایدئولوژی صهیونیسم و تثبیت و استمرار دولت صهیونیستی بسیار کمک کرده و هدف اصلی نویسنده نشان دادن واقعیت‌های تاریخی در زمینه هولوکاست است.

کتاب «هولوکاست افسانه یا واقعیت؟» اثر ابوالفضل رافعی به همت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با قیمت ۵ هزار تومان در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها