بسیجی جهادگر در گفتگو با «بسیج»:

بیکاری روستائیان مشکلات فرهنگی را به بار می آورد/ تلاش جهادگران برای حل این معضل

سلطانی گفت: یکی از مشکلات اساسی دیگر روستائیان بیکاری است که باعث مشکلات روحی و حتی معضلات اجتماعی خواهد شد. باید برنامه ریزی های فرهنگی و اقتصادی در این زمینه برای آنها انجام شود تا این مشکل هم برطرف شود.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۸۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

امیر حسین سلطانی بسیجی جهادگر و عضو گروه جهادی شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان بابل در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم اظهار داشت: دسترسی کم روستائیان به منابع اطلاعاتی و رسانه ای مانند صدا و سیما باعث کاهش سطح اطلاعات و فرهنگ سازی در این مناطق شده است.

این بسیجی جهادگر افزود: این مشکلات به اقدامات اساسی و همکاری همه مسئولان نیاز دارد تا هم شبکه های تلویزیونی را در این مناطق گسترش دهیم و هم فرهنگ سازی در این رابطه باید شکل بگیرد.

سلطانی با اشاره به دیگر برنامه های فرهنگی و هنری این گروه جهادی گفت: مزار شهدای این منطقه را با همت جهادگران غبارروبی کردیم علاوه بر این پارچه ای از حرم امام رضا (ع) را به روستاهای محروم این منطقه آوردیم که تاثیرات معنوی بسیار خوبی در مردم داشت.

این جهادگر بسیجی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی دیگر روستائیان بیکاری است که باعث مشکلات روحی و حتی معضلات اجتماعی خواهد شد. باید برنامه ریزی های فرهنگی و اقتصادی در این زمینه برای آنها انجام شود تا این مشکل هم برطرف شود.

ارسال نظرات