خبرهای داغ:
رئیس بیمارستان قائم(عج) اسدآباد از راه‌اندازی نرم‌افزار نوبت‌دهی کلینیک بیمارستان قائم(عج) اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۷۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

راه‌اندازی نرم‌افزار نوبت‌دهی کلینیک بیمارستان قائم(عج) اسدآبادسعید شفیقیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: در تیم مدیریتی جدید بیمارستان سعی ما بر این اسـت تا ابتدا مشکلاتی که راه‌حل کوتاه مدت را دارا هستند رفع و سایر کمبودها را نیز با یک برنامه‌ریزی اصولی برطرف کنیم.

وی تصریح کـرد: اقدامات ابتدایی را برای حل مشکلات مذکور همچون نصب پله و ساماندهـی پارکینگ انجام داده‌ایم و مشکلات دیگر را نیز به مرور رفع خواهیم کرد.

رئیس بیمارستان قائم(عج) اسدآباد در رابطه با پرداخت کردن کارانه عقب افتاده پرسنل نیز گفت: برای این منظور رایزنی‌های متعددی را از طریق مدیریت و معاونت توسعـه دانشکده با وزارتخانه داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه استقلال دانشکده در هر شهری در ابتدا با چالش‌هایی مواجه اسـت، بیان کرد: با وجود این مشکلات توانسته‌ایم مقداری از کارانه عقب افتاده را در طی ماه گذشته پرداخت کنیم و درصدی دیگر را نیز تا آخر سال پرداخت خواهیم کرد.

شفیقیان در ادامه با اذعان به شلوغی و مشکلات موجود در کلینیک این مرکز تصریح کرد: در راستای خدمت‌رسانی بهتر به همشهریان نرم‌افزار سیستم نوبت‌دهی کلینیک در دست راه‌اندازی است تا از مراجعه و اتلاف وقت همشهریان جلوگیری شود.

وی گفت: کلینیک بیمارستان به زودی به مرکز فوق تخصصی امید در مرکز شهر منتقل خواهد شد.

رئیس بیمارستان قائم(عج) اسدآباد با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ پیشگیری از بیماری تاکید کرد: هدف اصلی سیستم درمانی شهرستان ارائه خدماتی با کیفیت مطلوب به همشهریان است.

وی در پایان سخنانش ضمن تقدیر از همکاری مسئولین ارشد شهر گفت: دانشکده تازه تأسیس پزشکی همانند یکـ نهال نوپا است که برای تنومند شدن آن نیاز به حمایت همه جانبه همشهریان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات