سردار یزدی:

راه امام خمینی(ره) و مکتب او عزت بخش تمامی مسلمانان جهان است

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در یادواره شهدای اسلامشهر گفت: امام خمینی(ره) اسلام واقعی را در عصر حاضر قرائت کرد.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۴۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ،سردار محمدرضا یزدی، شامگاه پنجشنبه با حضور در یادواره شهدای اسلامشهر، طی سخنانی اظهار داشت: در دورانی که کل دنیا به ۲ بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود هر کشوری که می خواست در صحنه بین المللی هویتی پیدا کند یا باید زیر پرچم امریکا می رفت و یا زیر پرچم شوروی و اگر چنین نمی شد هیچ هویتی نداشت. هیچ حکومتی برای خود امنیتی قائل نبود و هیچ ملتی دارای ارزش نبود مگر اینکه به سمت یکی از این دو بلوک تعظیم می کرد. 
یزدی افزود: در آن دوران، قدر و منزلت ملت ها، به میزان ارادتی بود که به بلوک شرق و غرب ابراز می کردند وکشورها افتخارشان نصب پرچم امریکا بود و چنانچه کسی به آن ها اعتراضی می کرد یا در زندان ها شکنجه می شد و یا کشته می شد و جوانان اجازه نداشتند توانایی خود را در کشورشان به منصه ظهور برسانند. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در آن زمان مسلمانان با جمعیتی نزدیک به یک میلیارد نفر دارای هیچ هویتی نبودند گفت: در این دوران، مسلمانان نیز به ناچار باید در صف بندی یکی از این ۲ بلوک قرار می گرفتند ولیکن در این میدان ظلم و تاریکی آن دوران ها، فقط انقلاب اسلامی ایران بود که در مقابل بلوک شرق و غرب ایستادگی کرد و شعار نه شرقی نه غربی را سر داد و فریاد زد که این اسلام مختص شرق و غرب نیست بلکه این اسلام ، اسلام ناب محمدی است. در این میان فقط امام بزرگوار ما بود که در مقابل همه ابرقدرت های پوشالی ایستادگی نمود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در ادامه بیان داشت: امام خمینی(ره)، با این حرکت جهادی اش به همه مسلمانان جهان عزت بخشید و مسیری را پیش روی آنان باز کرد که طی آن مسلمانان در جهان به چشم آمدند و از آفریقا تا آسیای میانه و خاورمیانه و حتی اروپا مسلمانان هویت پیدا کردند. در واقع امام خمینی(ره) ندای اسلامی را سر داد که آن اسلام و آن انقلاب فقط مخصوص ملت ایران نبود بلکه امام بزرگوار ما انقلاب اسلامی را از آنِ همه ملت های مسلمان دانست و آن را به همه ملل مستضعف جهان ارائه نمود.
یزدی با بیان اینکه برای آمریکا بسیار سخت بود که رشد و گسترش شجره طیبه انقلاب اسلامی را ببیند گفت: امریکایی ها و اسرائیلی ها به دلیل اینکه از رشد و صدور این انقلاب به سایر نقاط جهان می ترسیدند، جنگ هشت ساله را بر مردم ما تحمیل کردند. آنان تمام سعی خود را برای رشد غده سرطانی در بین مسلمانان به خرج دادند، به همین خاطر در روزهایی که به پایان عمر پربرکت امام راحل عظیم الشان منتهی می شد، ایشان همه مسلمانان را به یک مسیر نورانی فراخواندند که اگر آن مسیر آشکارتر شود همه مسلمانان می توانند هویت خود را پیدا نمایند و اسلام را به عزت برسانند.

یزدی افزود: برای نیل به این مهم، جهان اسلام نیازمند آن بود که برای از بین بردن کفر و شرک و الحاد، مرزها را درهم شکند و مسلمانان فارغ از هرگونه نژاد و قومیتی، با یکدیگر متحد شوند. لذا دشمنان وقتی تهدید را واقعی تر و نزدیک تر به خودشان احساس کردند، از هیچ حرکتی فروگذار نکرده و برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان، گروه طالبان را  عَلَم کردند ولیکن موفق نشدند. در ادامه از دشمنی های خود دست برنداشتند و تکفیری ها و سلفی ها را به میان آوردند و داعش را ایجاد کردند، غافل از اینکه این جرقه بیداری اسلامی، انفجاری خواهد شد که در آینده ای نزدیک به ثمر خواهد نشست.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ اظهار داشت: خیانت امریکایی ها در جهان اسلام و حضور داعش و تجهیزات غربی ها در خاور میانه سبب ساز این مساله شد که مسلمانان کشورهای دنیا جمع شوند و بر علیه استکبار جهانی قیام کنند و پیام حضرت امام خمینی(ره) را که بسیج جهان اسلام بود محقق سازند.

وی افزود: در این میدان مبارزه، برادران افغانستانی، پاکستانی و ایرانی در کنار یکدیگر جنگیدند تا اسلام زنده بماند و دشمن نیز در مقابل، به واسطه اتحاد بین مسلمین به این حقیقت دست یافته است که بسیج جهان اسلام به زودی برای مسلمانان یک آرمان دست یافتنی خواهد شد لذا ما باید خود را آماده کنیم که در راه  شکل گیری این بسیج بزرگ جهانی و شکل گرفتن جامعه اسلامی حرکت کنیم.

یزدی اظهار داشت: از آنجا که وحدت مسلمانان جهان برای سیاستمداران و ابرقدرت های پوشالی جهان سخت و سنگین است لذا امروزه شاهد این هستیم که امریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و فرانسه و حاکمان مرتجع عربی با هم متحد شده اند تا با پول عربستانی ها و مردم مسلمان منطقه اتحادی را شکل بدهند که این اتحاد در مقابل انقلاب اسلامی بایستد چرا که این انقلاب اکنون ریشه دوانده و در دل هر مسلمان آزاده ای شوق پیوستن به انقلاب اسلامی هر روز شعله ور تر می شود.
سردار یزدی با اشاره به اینکه ما امروز افتخار می کنیم که در بسیج جهان اسلام، تیپ فاطمیون را داریم افزود: ما در کنار تیپ فاطمیون، تیپ های حیدریون، علویون و زینبیون را داریم و رژیم صهیونیستی دیگر فهمیده است که امروزه تنها ایران نیست که در مقابل آن ها ایستادگی می کند بلکه افغانستان، پاکستان، عراق و سایر کشورهای مسلمان نیز در مقابل ظلم و جور آنان ایستادگی خواهند نمود. 

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: ما باید بدانیم که دشمن هرگز دست از سیاست های شیطانی و خباثت هایش بر نمی دارد و هر روز به نوعی به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است لذا باید مراقبت کنیم که از این اتحاد عبور نکنیم و در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که گُل ها و ثمره های انقلاب اسلامی در کشورهای مسلمان دیگر در حال به بار نشستن است، حربه های دشمن را بشناسیم و  راه های نفوذ آنان را مسدود کنیم و بدانیم که ان شاء ا... وعده های الهی محقق خواهد شد.

سردار یزدی در پایان اظهار داشت: خون های ریخته شده ی شهدا در سوریه، سیلی محکم مسلمانان جهان بر صورت امریکا و برای دفاع از اسلام و عزت مسلمین بوده است. امریکا و ایادی اش هرگز باور نمی کردند که با وجود این حجم عظیم توطئه ها و دشمنی ها، بسیج جهان اسلام تا این اندازه قدرتمند شود لذا باید مراقب باشیم از این پرچم قدرتمندی که امام بزرگوارمان برای ما به یادگار گذاشته است به خوبی حفاظت و حراست نماییم و راه امام بزرگوار و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را ادامه بدهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار