خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین اذعان کرد: برنامه راست‌قامتان عشق برنامه شاخص بسیج جامعه زنان به مناسبت روز زن و سالروز تاسیس بسیج قشر زنان بوده که این برنامه به همت سازمان حفظ آثار و جامعه زنان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۳۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، لیلا رضایی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در نشست خبری که صبح امروز(شنبه) در سالن جلسات شهید آوینی برگزار شد، پیرامون فعالیت‌های جامعه زنان اظهار کرد: پیشبرد همراه با قدرت و اقتدار فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج از اصلی‌ترین رسالت بسیج جامعه زنان می‌باشد.
وی ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و روز زن و هم‌چنین با اشاره به 16 اسفند روز بسیج قشر زنان تبیین کرد: امسال اولین روز هفته زن با ولادت مادرمان حضرت فاطمه‌زهرا(س) همراه شده لذا شایسته است با شکوه بیشتری برگزار گردد.
این مسئول اضافه کرد: تقارن ولادت حضرت فاطمه(س) با روز قشر زنان تقارنی مطلوب بوده و ما وظیفه داریم به تبیین متن و محتوای زندگی حضرت زهرا(س) پرداخته و برای سر و سامان دادن به زندگی و دستیابی به سعادت می‌بایست سیره، روش و منش آن حضرت را در زندگی خود پیاده کنیم.
مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین با اشاره به برنامه‌های این سازمان به مناسبت روز تاسیس بسیج قشر زنان تصریح کرد: برنامه شاخص راست‌قامتان عشق در ساعت 8:30 صبح در سالن تربیت معلم نواب برگزار خواهد شد و ضمن رونمایی از کتاب راست‌قامتان عشق از 200 مادر جاویدالاثر دعوت شده نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی در خصوص برنامه راست‌قامتان عشق مطرح کرد: برنامه راست‌قامتان عشق برنامه شاخص بسیج جامعه زنان به مناسبت روز زن و سالروز تاسیس بسیج قشر زنان بوده که این برنامه به همت سازمان حفظ آثار و جامعه زنان برگزار خواهد شد.
این مسئول برنامه راست‌قامتان عشق را نقطه شروع طرح شهید بهنام محمدی عنوان کرد و گفت: در این برنامه در کنار مادران شهدا که رنگ و بوی ایثار و از خود گذشتگی می‌دهند با تلاش سازمان بسیج دانش‌آموزی 200 دانش‌آموز دختر نیز همراهشان بوده و نقطه شروعی برای طرح شهید بهنام محمدی خواهد بود.
مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین ابراز داشت: توزیع تک‌نگاشت راست‌قامتان، رونمایی از کتاب راست قامتان عشق که مجموعه‌ای از خاطرات همسران، مادران و دختران شهدا و رزمندگان است از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته در برنامه راست‌قامتان عشق است.
رضایی در خصوص دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته زن تشریح کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی شهید سیاهکالی‌مرادی، اجرای مسابقه الگوی سوم، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، توزیع گل و داستانک در مراکز پرتردد شهر، برگزاری جشن‌های بزرگ در نواحی و مناطق مختلف، برگزاری نشست تبیین منزلت و جایگاه زن و هم‌چنین تجلیل از برترین‌های بانوان هر قشر از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته زن می‌باشد.
وی در خاتمه از اعزام 18 کاروان زیارتی به مشهد مقدس به نیت سن حضرت زهرا(س) خبر داد و متذکر شد: 18 کاروان زائر اولی و یا زائرانی که به علت عدم شرایط مالی نامناسب سال‌ها است به زیارت امام رضا(ع) نرفته‌اند در تاریخ‌های 9، 18 و 21 اسفندماه با مشارکت آستان قدس به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
1005/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها