سازمان حج و زیارت پایین‌ترین قیمت کاروان‌های حج سال 97 را حدود ١٣ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان و گران‌ترین کاروان حج سال آتی را حدود ١٨ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۲۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار ،سازمان حج و زیارت در خصوص قیمت کاروان‌های حج 97 توضیحاتی را اعلام کرد. 

در این توضیحات آمده است: پایین‌ترین قیمت کاروان‌های حج سال 97، حدود ١٣ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان و قیمت گران‌ترین کاروان حج سال آتی، حدود ١٨ میلیون و  ٥٠٠ هزار تومان است.

در این اطلاعیه آمده؛ هزینه تمام شده برای سفر حج بالاتر از ارقام فوق بوده اما در راستای تامین رفاه حجاج بیت الله الحرام با پیگیری سازمان حج و زیارت و مساعدت بانک ملی ایران، مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان تحت عنوان مساعدت بانک به زائرانی که طی سال‌های گذشته در بانک ملی ثبت نام کرده بودند، از سر جمع هزینه‌های تمام شده کسر و قیمت کاروان‌های حج به رقم حداقل 12 میلیون و 100. و 17 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت اعلام شده است: در هنگام ثبت نام علاوه بر مبلغ ثبت نام اولیه زائران در بانک، سود ودیعه حج ایشان نیز محاسبه و از کل هزینه کاروان کسر خواهد شد و زائران تنها هزینه ما به التفاوت را پرداخت خواهند کرد.

سازمان حج و زیارت همچنین اعلام کرد: به منظور تامین رفاه زائران تمهیداتی اندیشیده شده تا هزینه سفر حج در 2 مرحله از زائران دریافت شود که بخش اول هزینه‌ها مبلغ 10 میلیون تومان خواهد بود که مبلغ ثبت نام اولیه زائران در بانک و همچنین سود سپرده حج از آن کسر خواهد شد و زائران در این مرحله تنها هزینه ما به التفاوت تا سقف 10 میلیون تومان را پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات