خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد

حضور 30 واحد توليدي مستقر در شهرک‌هاي صنعتي در نمايشگاه توانمندي‌هاي صنعتي

مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: بيش از 30 واحد توليدي، صنعتي و خدماتي مستقر در شهرک‌ها و نواحي صنعتي در نمايشگاه توانمندي‌هاي صنعتي استان قزوين كه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان تشكيل مي‌شود،حضور دارند.
کد خبر: ۸۹۹۵۳۸۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حميدرضا خانپور با اعلام اين مطلب اظهار داشت: با هدف توسعه بازار واحدهاي صنعتي، آشنایی صنایع کوچک با یکدیگر، معرفی محصولات و برندهای صنایع کوچک، حمایت از صنایع و توليدات بومی و توسعه فرهنگ خريد كالاي ايراني بيش از 30 واحد توليدي آخرين دستاوردها و محصولات توليدي خود را در معرض ديد مردم شريف استان قزوين قرار خواهند داد.
وي از حضور شركت‌هايي كه در زمينه قطعه‌ساز خودرو، صنايع برق و الكترونيك، لوازم خانگي، صنايع غذايي و نوشيدني، شيمايي و شوينده، نساجي و داروئي فعاليت داشته در اين نمايشگاه خبر داد.
رئيس هيأت مديره شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوین از عقد قرارداد با 110 متقاضي سرمايه‌گذار در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان از ابتداي سال جاري تا پايان بهمن ماه خبر داد و گفت: در سال آينده با توسعه شهرک‌هاي تقاضا محور، مشوق‌هايي جديدي كه براي سرمايه‌گذاران خارجي و داخلي فراهم مي‌شود شاهد جذب بيشتر سرمايه‌گذاران و كارآفرينان ارجمند كشور خواهيم بود.
قابل ذكر است در نمايشگاه توانمندي‌هاي صنعتي استان بيش از 80 واحد توليدي از سراسر استان از 6 الي 8 اسفندماه در محل دائمي شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان قزوين حضور دارند و در نيمه نخست سال آينده چهارمين نمايشگاه توانمندي‌هاي صنايع كوچک و شهرک‌هاي صنعتي با هدف فرهنگ‌سازي خريد توليد ملي و كالاي ايراني برگزار خواهد شد.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها