خبرهای داغ:
پنجمین مجمع بسیج شهرستان قزوین روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه سال جاری با حضور شورای بسیج اقشار، متشکل از متفکران و صاحبنظران برگزار می شود
کد خبر: ۸۹۹۵۳۶۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی و نایب رئیس مجمع بسیج شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص برگزاری پنجمین مجمع بسیج شهرستان قزوین بیان کرد: پنجمین مجمع بسیج شهرستان قزوین روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه سال جاری با حضور شورای بسیج اقشار، متشکل از متفکران و صاحبنظران برگزار می شود.
وی گفت: محوریت برگزاری این مجمع بررسی طرح های ۲ کارگروه دفاعی و اقتصادی و همچنین ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده در سال ۹۶ در مجموعه معاونت فرهنگی سپاه قزوین می باشد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ضمن اشاره به برخی برنامه های فرهنگی اجرا شده طی سال جاری اظهار کرد: برنامه های زیادی در چندین بازه زمانی برای جامعه هدف انجام شده که می توان به برنامه های بومی محلی اشاره کرد.
بهرامی افزود: برنامه هایی در پارک محیط بان و پارک بانوان با مدیریت حوزه الزهرا(س) و امام رضا(ع) اجرا شد همچنین برگزاری مراسم اول هر ماه قمری ویژه بانوان در بقعه چهار انبیا(ع) در طول سال، شناسایی ۲ محله آسیب خیز هادی آباد و راه آهن و اجرای برنامه مفید به ویژه در فصل تابستان و پاییز را می توان از مهمترین برنامه های معاونت اجتماعی نام‌برد.
وی با اشاره به فعالیت معاونت فرهنگی سپاه عنوان کرد: در بحث فرهنگی نیز یک برنامه زنده ۴۵ دقیقه ای به نام ستاره باران در محله راه آهن از سیمای مرکز قزوین در دهه ولایت اجرا شد.
نایب رئیس مجمع بسیج شهرستان قزوین در ادامه یادآور شد: همچنین برنامه ای برای زنده نگه داشتن قیام مردم‌ قزوین در هفتم دی ماه به نام ۷ دی تجلی انقلاب اسلامی در قزوین برگزار شد.
بهرامی اضافه کرد: از دیگر برنامه های اجرا شده از سوی معاونت فرهنگی برگزاری برنامه های مختلف در ایام تقویمی خاص مانند دهه فجر، هفته بسیج، هفته دفاع مقدس، پیاده روی اربعین شهر قزوین‌ از امامزاده اسماعیل به سمت تپه نورالشهدا، برگزاری همایش پیاده روی جوانان عاشورایی در ۷ مهرماه مصادف با ۸ ماه محرم، برگزاری جشن دهه کرامت را می توان نام برد.
وی خاطر نشان کرد: برای اولین بار امسال پیرو دستور مقام معظم رهبری برگزاری گرامیداشت هفته حقوق بشر آمریکایی از برنامه های معاونت فرهنگی بود و همچنین راهپیمایی های روز قدس، تجمع ۱۳ آبان، تجمع ۹ دی، راهپیمایی ۱۷ دی، راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز برگزتری بیش از ۵۰۰ نشست بصیرتی با موضوع استکبارستیزی و آشنایی با آسیب های فضای مجازی از دیگر برنامه های این معاونت بوده است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها