خبرهای داغ:
معاون ورزش بانوان شهرستان قزوین عنوان کرد:
سیاهکل گفت: به عنوان الگو می توان از شهدای شاخص ورزش مانند ابراهیم هادی نام برد که ابعاد مختلف زندگی این ورزشکار بسیجی که از شهدای دفاع مقدس می باشد در کتابی با عنوان سلام بر ابراهیم 1و 2 بیان شده است
کد خبر: ۸۹۹۵۳۶۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کارگاه توانمندسازی مهارت های زنان و دختران در ورزش و نشست هم اندیشی نایب رئیسان ورزش شهرستان قزوین با معاونت ورزش بانوان شهرستان قزوین و کارشناسان در خصوص ارائه عملکردها، مستندات مسابقات، چارت تشکیلاتی، رویکرد همگانی ورزش امروز در سالن جلسات خانه ورزش قزوین برگزار شد.
در این نشست که با حضور فخار رئیس ورزش های همگانی استان قزوین، فاطمه تقوایی مسوول واحد خواهران سازمان بسیج ورزشکاران استان قزوین، زهرا فرزانه سیاهکل معاونت ورزش بانوان شهرستان قزوین و جمعی از نایب رئیسان ورزش بانوان برگزار شد، مباحثی همچون جانشین پروری نایب رئیسان شهرستان، استفاده از نیروهای جوان و فعال و همچنین همگانی شدن ورزش در مناطق و روستاهای تابعه که در حال حاضر ۴۰۰ روستای تابعه در شهرستان قزوین وجود دارد و نیز تعامل نایب رئیسان برای استعدادیابی ورزشکاران مورد بررسی قرار گرفت.
این نشست با محوریت نقش مهارت زندگی و سبک زندگی دینی مربیان ورزش، به عنوان الگو برای جامعه و سایر ورزشکاران برگزار شد.
زهرا فرزانه سیاهکل در این نشست بیان کرد: ورزش نیز مانند سایر مهارت های موجود در جامعه یک مهارت است و همان طور که چهره های شاخص و موفق هر مهارت در جامعه به عنوان الگو مطرح می شوند، ورزش نیز چهره های شاخصی به عنوان الگوهای برتر به جامعه معرفی کرده است.
وی گفت: به عنوان الگو می توان از شهدای شاخص ورزش مانند ابراهیم هادی نام برد که ابعاد مختلف زندگی این ورزشکار بسیجی که از شهدای دفاع مقدس می باشد در کتابی با عنوان سلام بر ابراهیم 1و 2 بیان شده است.
معاون ورزش بانوان شهرستان قزوین اظهار کرد: مربی ها و ورزشکاران می تونند از کتب و مطالب زندگی شهدای بسیجی ورزشکار به عنوان الگوی مناسب در زندگی فردی خود استفاده کنند. همچنین از بین شهدای ورزشکار می توان از شهید حمید سیاهکلی مرادی شهید بسیجی مدافع حرم نام برد.
در ادامه نشست فخار رئیس هیات ورزش های همگانی استان بیان کرد: شورای شهر با رویکرد ورزش های همگانی آسان، سهل الوصول و در دسترس سعی بر همگانی شدن ورزش در بین همه اقشار و طیف های سنی جامعه دارد.
وی گفت: از مهمترین اهداف ما مشارکت هر چه بیشتر بانوان در زمینه های مختلف ورزشی است و در این مسیر باید کمیته های همگانی در ورزش بانوان تشکیل شود تا مشکلات موجود به حداقل برسد و ورزش، به سمت پارک ها کشیده شود و به صورت یک فرهنگ در جامعه پایه گذاری شود.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان عنوان کرد: سیاست ما خِرَد، کا و نفع جمغی است و ورزش بانوان باید علاوه بر روزهای تقویمی، تاریخ و تقویمی جداگانه برای فعالیت ورزشی داشته باشد.
فخار در پایان افزود: به زودی جشنواره آداب و سنن فرهنگ ملی و ایرانی در قزوین به میزبانی هیات ورزش های همگانی برگزار می شود.
شایان ذکر است در پایان نشست مقرر شد مبلغان حوزه علمیه بانوان نیز در مسابقات و برنامه های ورزشی حضور داشته باشند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها