در پی شایعات و فضاسازی مسموم برخی جریانات سیاسی:

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از اصلاحات اداری، نوسازی علمی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه صادر کرد

کد خبر: ۸۹۹۵۳۴۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور؛ در پی برخی شایعه پراکنی ها و کینه توزی برخی اشخاص و جریانات سیاسی علیه مدیریت انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه به اعلام حمایت قاطع از مدیریت انقلابی و تحول خواه در مجموعه هیئت امنا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله  الرحمن الرحیم 

مقدرات این مملكت دست این دانشگاهیهاست ،از دانشگاه است كه باید سرنوشت یك ملت تعیین شود ، دانشگاهیان باید جدیت كنند كه روی خودشان را از غرب و شرق برگردانند، اگر دانشگاه را ما سست بگیریم و از دست برود، همه چیزمان از دستمان رفته است.دانشگاه است كه امور كشور را اداره میكند و دانشگاه است كه نسلهای آینده و حاضر را تربیت میكند. اگر چنانچه دانشگاه در اختیار چپاولگرهای شرق و غرب باشد، كشور در اختیار آنهاست .(امام خمینی ره(

دانشگاه آزاد اسلامی مولود مبارک انقلاب اسلامی است كه سهم عظیمی را در رشد علمی كشور از بدو تاسیس تاكنون داشته است. این مجموعه علمی كه از سرمایه های متخصص متعهد انقلابی فراوانی در بین اساتید ،  كاركنان و دانشجویان برخوردار است تا جایی پیش رفته كه نام پرآوازه ایران اسلامی مقتدر را در جهان به عنوان صاحب بزرگترین دانشگاه  به اهتزاز درآورده است. 

این دانشگاه كه بنا بود از بدو تاسیس، با فرمان امام راحل  در كنار تولید و ترویج علم،دانشگاهی آزاد از هرگونه تفكر نه غربی و نه شرقی، غیر حزبی و  دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی با محوریت اخلاق، تدین و انسانسازی باشد اكنون بعد از گذشت بیش از سه دهه فعالیت  در مسیر همسوتری نسبت به مردم و  انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

اینك كه مسئوولان دانشگاه با انتصاب مدیران انقلابی ، مردمگرا ، پاكدست و با سطح بالای  علمی،و با انجام اصلاحات اداری ، تحول و نوسازی علمی ، فرهنگی و.. در صدد هستند تا این دانشگاه را به زینت ایرانیان و نظام اسلامی در عرصه فرهنگ، علم ، فناوری و... مبدل كنند( كه انشاء الله  و بفضل پروردگار متعال این مهم كه از دغدغه های همه نخبگان و ملت بزرگوار ایران نیز هست تحقق پیدا خواهد كرد ) ؛ برخی مدرسین معدود ، سیاست زده و میهمان  كه از چندین  جای دیگر غیر از دانشگاه محل  عضویت استخدامی خود حقوق و  مزایا دریافت می كرده اند تلاش کرده تا با فرافكنی و غوغا سالاری  مانع  تحولات اداری  و عدالت آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی شوند ؛ و کماکان بر برخورداری خود از رانت ها ی آموزشی و مالی اصرار می ورزند  كه با توجه  به  وحدتی كه در بین نخبگان ، تشکل ها و مسئوولین این  دانشگاه وجود دارد حركت اصلاحی و  مبارک گفته شده  با سرعت ادامه پیدا خواهد  کرد و به خصوص به دلگرمی اعضای جوان هیئت علمی و دلسوزان پیش کسوت حوزه علم و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی منجر می شود.

 ما اساتید بسیجی ضمن حمایت از تحول انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی كه یقینا بركات و ثمرات بی شماری از جمله تربیت دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی، جذب اساتید جوان ، مومن و انقلابی ،حمایت از فعالیتهای فرهنگی نیرویهای مومن و انقلابی و ...خواهد داشت اعلام می داریم برای حل مسائل و مشکلاتی كه در تحول  انقلابی پیش روی مسئولان  متدین ، بصیر و انقلابی دانشگاه قرار دارد از هیچ كوششی دریغ نخواهیم كرد و انشاء الله  با تمام توان جهت تحقق نوسازی علمی و اصلاحات اداری در دانشگاه آزاد اسلامی ایستاده ایم 

اللهم عجل لولیک الفرج 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

ارسال نظرات
آخرین اخبار